• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

ICF Core Competency 6: Listens Actively скачать в хорошем качестве

ICF Core Competency 6: Listens Actively 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
ICF Core Competency 6:  Listens Actively
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: ICF Core Competency 6: Listens Actively в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно ICF Core Competency 6: Listens Actively или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон ICF Core Competency 6: Listens Actively в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



ICF Core Competency 6: Listens Actively

In 2021, the International Coach Federation began following the updated ICF Coaching Core Competency Model. This official interview with Sackeena Gordon Jones, MCC, provides an in-depth explanation of Section C. Number 6. Learn more about the ICF Coaching Core Competencies at https://coachingfederation.org/creden... C. Communicating Effectively 6. Listens Actively Definition: Focuses on what the client is and is not saying to fully understand what is being communicated in the context of the client systems and to support client self-expression 1. Considers the client’s context, identity, environment, experiences, values and beliefs to enhance understanding of what the client is communicating 2. Reflects or summarizes what the client communicated to ensure clarity and understanding 3. Recognizes and inquires when there is more to what the client is communicating 4. Notices, acknowledges and explores the client's emotions, energy shifts, non-verbal cues or other behaviors 5. Integrates the client's words, tone of voice and body language to determine the full meaning of what is being communicated 6. Notices trends in the client's behaviors and emotions across sessions to discern themes and patterns Do you have any questions, tips, or ideas about this core competency? Let us know in the comments!

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5