• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

2025 Honda X-ADV 750 Smooth DCT Transmission скачать в хорошем качестве

2025 Honda X-ADV 750 Smooth DCT Transmission 7 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
2025 Honda X-ADV 750 Smooth DCT Transmission
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 2025 Honda X-ADV 750 Smooth DCT Transmission в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 2025 Honda X-ADV 750 Smooth DCT Transmission или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 2025 Honda X-ADV 750 Smooth DCT Transmission в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



2025 Honda X-ADV 750 Smooth DCT Transmission

2025 Honda X-ADV 750 Smooth DCT Transmission #2025 #Honda #X-ADV #750 #Smooth #DCT #Transmission The X-ADV’s ride comfort is all about its riding position – feet-forwards on running boards means the rider’s weight is all on their bum, which on the previous bike could start to ache after only a couple of hours. On the plus side there’s a lot of space to shuffle about and leg room is never an issue. The new bike has managed to cram an extra 10% of urethane padding into the seat, but remains at the same 820mm height as before, as well as tapering the seat more – allowing easier ‘standover’ reach to the ground. It’s definitely an improvement, but there’s also a comfort seat option which is even more plush (although I never understand why comfort seats aren’t just fitted as standard; would anyone ever specify the less comfortable ‘standard’ seat if they did?). The X-ADV is powered by Honda’s 745cc, SOHC, 270° parallel twin which also powers the NC750X and Forza 750 maxi-scoot. It started life as the 2012 NC700, when it was said to be derived from half a Honda Jazz car engine – and, unusually in modern motorcycling, it’s undersquare, with 80mm piston stroke longer than its 77mm bore is wide.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5