• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

SCA / RCA Flanagan's two approaches to breaking bad news (in brief) скачать в хорошем качестве

SCA / RCA Flanagan's two approaches to breaking bad news (in brief) 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
SCA / RCA Flanagan's two approaches to breaking bad news (in brief)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: SCA / RCA Flanagan's two approaches to breaking bad news (in brief) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно SCA / RCA Flanagan's two approaches to breaking bad news (in brief) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон SCA / RCA Flanagan's two approaches to breaking bad news (in brief) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



SCA / RCA Flanagan's two approaches to breaking bad news (in brief)

Learn more on our RCA course. https://www.pennine-gp-training.co.uk.... Two common BBN situations requiring different approaches to the consultation. Have a look at our CSA cases and practice BBN in your CSA groups https://www.pennine-gp-training.co.uk... Not expecting bad news or little anxiety around a result  Welcome the patient  Start with the usual open question  Find out why the test was organised  What was said at the time of the test  What has happened since  Find out about them as a person  The warning shot  PAUSE – do not talk until after they do  Succinctly deliver the bad news  PAUSE – do not talk until after they do  Allow time for emotion  Show empathy  Allow time for the bad news ‘to sink in’  Answer any questions they may have, as best you can  Explore SPICE and what happens next  Agree what you and the patient may need to do before review  Arrange review (soon)  Summarise before they go   Very anxious about a result  Welcome  Cue led approach to the opening statement  Patient anxiety around an anticipated result can paralyse the consultation – there will be verbal and non-verbal cues  You need a different approach  You cannot draw out the consultation asking all the background questions  Explain "I can see you are very anxious about the result. Normally I would find out about what lead up to the test and what happened next and find out about you. But I can see you are really worried. Let me give you the result and we can sort that out afterwards."  The warning shot  PAUSE – do not talk until after they do  Succinctly deliver the bad news  PAUSE – do not talk until after they do  Allow time for emotion  Show empathy  Ask any background questions (SPICE)  Agree what you and the patient may need to do before review  Arrange review (soon)  Summarise before they go Category Education

Comments
  • Tackling the first half of a GP consultation - a tutorial for Pennine Trainees 2 года назад
    Tackling the first half of a GP consultation - a tutorial for Pennine Trainees
    Опубликовано: 2 года назад
  • Flanagan's SCA / RCA consultation model in brief 5 лет назад
    Flanagan's SCA / RCA consultation model in brief
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Дела, связанные с плохими новостями: стоит ли предлагать присутствие в комнате кого-то еще? 4 года назад
    Дела, связанные с плохими новостями: стоит ли предлагать присутствие в комнате кого-то еще?
    Опубликовано: 4 года назад
  • Психиатрические интервью для преподавания: психоз 13 лет назад
    Психиатрические интервью для преподавания: психоз
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Breaking Bad News over the phone SPIKES model 5 лет назад
    Breaking Bad News over the phone SPIKES model
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Qpercom presents Observe in Action: Breaking Bad News OSCE Station 12 лет назад
    Qpercom presents Observe in Action: Breaking Bad News OSCE Station
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Flanagan CSA / SCA consultation model - dealing with a condition about which you know nothing! 5 лет назад
    Flanagan CSA / SCA consultation model - dealing with a condition about which you know nothing!
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Сообщение плохих новостей — отличная встреча 12 лет назад
    Сообщение плохих новостей — отличная встреча
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Breaking Bad News 2 9 лет назад
    Breaking Bad News 2
    Опубликовано: 9 лет назад
  • How to tackle PSYCHOSOCIAL in the CSA Exam 10 лет назад
    How to tackle PSYCHOSOCIAL in the CSA Exam
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Breaking Bad News 9 лет назад
    Breaking Bad News
    Опубликовано: 9 лет назад
  • CSA Case: Demanding Acne Patient 8 лет назад
    CSA Case: Demanding Acne Patient
    Опубликовано: 8 лет назад
  • CSA/SCA Breaking Bad News 8 лет назад
    CSA/SCA Breaking Bad News
    Опубликовано: 8 лет назад
  • SCA - LBP  telephone consultation with cues handled (this is for a Pennine teaching session) 4 года назад
    SCA - LBP telephone consultation with cues handled (this is for a Pennine teaching session)
    Опубликовано: 4 года назад
  • STRIVE Delivering Bad News and Organ Donation 3 года назад
    STRIVE Delivering Bad News and Organ Donation
    Опубликовано: 3 года назад
  • How Should Providers Deliver Bad News? 10 лет назад
    How Should Providers Deliver Bad News?
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Flanagan and the angry patient briefly explained 5 лет назад
    Flanagan and the angry patient briefly explained
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Mentor CSA Consults - Managing An Angry Patient 8 лет назад
    Mentor CSA Consults - Managing An Angry Patient
    Опубликовано: 8 лет назад
  • SCA / RCA  How to give credible reassurance 5 лет назад
    SCA / RCA How to give credible reassurance
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Плохие новости — руководство ОБСЕ | UKMLA CPSA | PLAB 3 года назад
    Плохие новости — руководство ОБСЕ | UKMLA CPSA | PLAB
    Опубликовано: 3 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5