• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Is your cannabis brand making this marketing mistake? скачать в хорошем качестве

Is your cannabis brand making this marketing mistake? 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Is your cannabis brand making this marketing mistake?
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Is your cannabis brand making this marketing mistake? в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Is your cannabis brand making this marketing mistake? или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Is your cannabis brand making this marketing mistake? в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Is your cannabis brand making this marketing mistake?

Building a cannabis brand is already more challenging than other CPG categories due to regulation, social issues and many other factors. So every marketing investment needs to be weighted vs. other, potentially more effective activities. There is a rule of thumb when it comes to CPG marketing investments that becomes even more important with THC and CBD brands; and that is, to advertise/communicate/activate your brand as close as possible to the consumption occasion. If you are investing resources that are far away from that occasion, e.g. a billboard for an edible brand that has but a few places where it's available for sale, it's likely a mistake. There night be legitimate reasons for investing marketing resources far from that consumption occasion, but in a world of limited resources, you might want to think twice about the potential ROI of your cannabis marketing investments. Thank you for watching. Let me know any questions or thoughts you have below in the comments section. I look forward to hear from you.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5