У нас вы можете посмотреть бесплатно How to render Tiled tmx tilesets using tmxlite and DirectX 12 Toolkit или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
How to draw Tiled tmx tilesets using tmxlite and DirectX 12 Toolkit This is part 1 which will be about just uploading the tileset textures to the GPU and drawing them using SpriteBatch, next part will be about using the tilesets we uploaded to actually draw the tile layers discord: https://discord.codotaku.com txmlite: https://github.com/fallahn/tmxlite spritebatch wiki: https://github.com/microsoft/DirectXT... descriptorpile wiki: https://github.com/microsoft/DirectXT... chapters: 00:00 Intro 01:20 Descriptor Pile 03:00 Adding tmxlite and pkgconf (pkg-config) using vcpkg 04:10 Adding tmxlite and pkgconfig in CMake 07:20 Loading the tmx tiled map file 12:30 Uploading tileset png textures to GPU video memory (VRAM) using WIC 22:35 Drawing the tileset textures we loaded using SpriteBatch 31:10 Ship it! 31:50 Why I separated the textures descriptors from texture resources 32:55 Resource cleanup on device lost