• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How Brands Use Design & Marketing to Control Your Mind скачать в хорошем качестве

How Brands Use Design & Marketing to Control Your Mind 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How Brands Use Design & Marketing to Control Your Mind
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How Brands Use Design & Marketing to Control Your Mind в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How Brands Use Design & Marketing to Control Your Mind или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How Brands Use Design & Marketing to Control Your Mind в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How Brands Use Design & Marketing to Control Your Mind

Get your Ekster wallet @ https://shop.ekster.com/designtheory & get 25% off with code "DESIGN" at checkout! Become a patron of my channel:   / johnmauriello   Sign up to learn more about the design book that we're going to publish: https://www.studioello.com/mail Buy the books I used to research this video. I HIGHLY RECOMMEND ALL OF THEM. "Influence" was my favorite, though: "Influence" by Robert Cialdini: https://amzn.to/3PPOYOj "Alchemy" by Rory Sutherland: https://amzn.to/3JRVgJq "The Brand Gap" by Marty Neumeier: https://amzn.to/44dx9gB Check out my online industrial design course, Form Fundamentals: https://bit.ly/335vsqO Join my discord channel:   / discord   Follow me on Twitter:   / john_mauriello   Follow my Instagram:   / mauriellodesign   Follow me on LinkedIn:   / mauriellojohn   As we navigate through the world, we are constantly being influenced by subtle design tactics that most of us aren't even aware of. These branding tactics can be found everywhere - in the layout of your favorite store, the colors of a pop-up ad, or even the design of your favorite app. But it's not just about understanding these principles. It's about considering the ethics behind their use, questioning the motives, and equipping ourselves to recognize and resist manipulation. Editing by Brad Heath:   / brad_heath_   Big shout out to Marc Levinson and Kyle Dexheimer for reading over my script and giving feedback on it! All content directed and written by John Mauriello. John Mauriello has been working professionally as an industrial designer since 2010. He is an Adjunct Professor of industrial design at California College of the Arts. Time stamps: 0:00 Intro 1:08 BS Continuum 1:38 Information Asymmetry (example from Rory Sutherland's book "Alchemy") 3:29 Emotional Alchemy (example from Rory Sutherland's book "Alchemy") 4:56 Tropical Storm: Visual Signaling 7:30 Seller Reputation & Trustworthiness (Sephora example and some other packaging examples from Rory Sutherland's book "Alchemy") 9:20 Category 1: The Debt of Kindness (Reciprocity as described in Cialdini's book "Influence". Envelope example is from Sutherland's book "Alchemy") 11:41 Category 2: Follow the Herd (Social Proof as described in Cialdini's book "Influence") 14:58 Ekster 15:57 Category 3: Obey Authority (Credibility as described in Cialdini's book "Influence") 18:58 Category 4: The Deception of Exclusivity (Scarcity as described in Cialdini's book "Influence") 22:41 Category 5: Misguided Loyalty (Unity as described in Cialdini's book "Influence") 28:40 Brutally Honest Manipulation 31:43 Creating Meaning 33:32 Education vs Manipulation 36:58 What's the Most Manipulative Brand? (featured at around the 37 min mark) Hall of the Mountain King by Kevin MacLeod is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 license. https://creativecommons.org/licenses/...

Comments
  • How Luxury Brands Get You to Buy Into Their Hype 1 год назад
    How Luxury Brands Get You to Buy Into Their Hype
    Опубликовано: 1 год назад
  • Why Creative Success Destroys People 4 месяца назад
    Why Creative Success Destroys People
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Год Который Выпал Из Истории. Архивную Дыру Заменили Легендой Для Наивных 6 часов назад
    Год Который Выпал Из Истории. Архивную Дыру Заменили Легендой Для Наивных
    Опубликовано: 6 часов назад
  • Тренды маркетинга, которые взорвут ваш бизнес! Секреты топ-маркетолога Виктора Шкипина 5 месяцев назад
    Тренды маркетинга, которые взорвут ваш бизнес! Секреты топ-маркетолога Виктора Шкипина
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • This game theory problem will change the way you see the world 1 год назад
    This game theory problem will change the way you see the world
    Опубликовано: 1 год назад
  • Нейромаркетинг: запрещенная практика 9 месяцев назад
    Нейромаркетинг: запрещенная практика
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Why Are Designers & Creatives Elitist Jerks? 2 года назад
    Why Are Designers & Creatives Elitist Jerks?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Почему 2026 год ИЗМЕНИТ ВСЕ 5 дней назад
    Почему 2026 год ИЗМЕНИТ ВСЕ
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Why Society Hates Creative People (And What To Do About It) 3 года назад
    Why Society Hates Creative People (And What To Do About It)
    Опубликовано: 3 года назад
  • LinkedIn Is Everything Wrong With Society 1 день назад
    LinkedIn Is Everything Wrong With Society
    Опубликовано: 1 день назад
  • Why Some Things Just Look Beautiful 3 месяца назад
    Why Some Things Just Look Beautiful
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Психология создания бренда, который понравится всем 2 месяца назад
    Психология создания бренда, который понравится всем
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • The Most Hated Designer of the 20th Century 3 недели назад
    The Most Hated Designer of the 20th Century
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Предел развития НЕЙРОСЕТЕЙ 11 месяцев назад
    Предел развития НЕЙРОСЕТЕЙ
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Convenience is Destroying Culture 5 месяцев назад
    Convenience is Destroying Culture
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Black Cats Bonfire Jazz: Джаз с глубоким басом для работы и отдыха 5 месяцев назад
    Black Cats Bonfire Jazz: Джаз с глубоким басом для работы и отдыха
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Why Simple Everyday Objects Are Impossible to Make 2 месяца назад
    Why Simple Everyday Objects Are Impossible to Make
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Monsanto: как одна компания всех обманула [Veritasium] 2 месяца назад
    Monsanto: как одна компания всех обманула [Veritasium]
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Почему ИИ-искусство кажется таким неправильным? 1 месяц назад
    Почему ИИ-искусство кажется таким неправильным?
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Бизнесу НЕ ВЫЖИТЬ в России! 5 причин почему вам не нужно открывать свой бизнес / Борис Зарьков 4 дня назад
    Бизнесу НЕ ВЫЖИТЬ в России! 5 причин почему вам не нужно открывать свой бизнес / Борис Зарьков
    Опубликовано: 4 дня назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5