• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

YZ250X Engine Work скачать в хорошем качестве

YZ250X Engine Work 3 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
YZ250X Engine Work
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: YZ250X Engine Work в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно YZ250X Engine Work или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон YZ250X Engine Work в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



YZ250X Engine Work

I finally caved on the YZ build project and decided I needed more than just aftermarket parts thrown at the bike. I know plenty of people have done this before, but I just keep searching to get this bike as dialed in as possible for myself. Still feel like I'm just missing that last 3-5% to get it perfect. Follow along as I learn from Kelsey and his wealth of knowledge on two stroke engines. This was filmed and edited before Grindingstone, so there's even more than we've learned since then. I've tried and learned so much in the last two weeks alone that most people couldn't even fathom. We have established a solid baseline for now and moving forward it's just small tweaks to find that tiny little piece of the puzzle I'm missing. We've played with the GET for ignition timing, rotating the stator, slide mods, porting, head domes, power valve governor springs and shim stacks. It's been a wild ride and I keep learning by failure. Good thing is I'm making improvements with each still along the way and will be stoked once we nail this thing down. I could make a four hour Youtube edit of all the micro adjustments I've made since Grindingstone already, and it wouldn't even cover everything I've done. At this point, I'm just trying to keep everyone up to date on the big changes being made. Wish I negotiated an hourly engineering consultant wage from Yamaha in my contract with all the work I've done and mistakes I've made. At the end of the day, still proud of where I'm at now and I know there is still more to gain. https://2strokeheads.com/ https://www.athena.eu/en-us/ https://www.rockymountainatvmc.com/Sa...

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5