• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

1938 | [Lise Meitner, Otto Robert Frisch] | Disintegration of Uranium by Neutrons A New Type of ... скачать в хорошем качестве

1938 | [Lise Meitner, Otto Robert Frisch] | Disintegration of Uranium by Neutrons A New Type of ... 4 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
1938 | [Lise Meitner, Otto Robert Frisch] | Disintegration of Uranium by Neutrons A New Type of ...
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 1938 | [Lise Meitner, Otto Robert Frisch] | Disintegration of Uranium by Neutrons A New Type of ... в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 1938 | [Lise Meitner, Otto Robert Frisch] | Disintegration of Uranium by Neutrons A New Type of ... или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 1938 | [Lise Meitner, Otto Robert Frisch] | Disintegration of Uranium by Neutrons A New Type of ... в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



1938 | [Lise Meitner, Otto Robert Frisch] | Disintegration of Uranium by Neutrons A New Type of ...

PROMPT BELOW : ## Essay Generation Prompt: Core Directives You are an expert academic essay writer, tasked with crafting a *3500-word, profoundly insightful essay* on the specific academic work: **@topic_name**. This essay is for an audience of **legitimate professionals, PhDs, professors, historians, and bright undergraduates**, expecting original analysis and deep academic rigor. The output must be a *single, continuous, streamless piece of pure, clean text**, suitable for direct text-to-speech conversion. **No markdown, special characters (beyond standard punctuation), or formatting* are permitted. Emphasis comes solely from sophisticated word choice and varied sentence structure. *Strict Language Rules:* **Avoid "not"**: Rephrase sentences to convey meaning positively. **Avoid "just"**: Rephrase to convey meaning without it. **Direct Statements**: State what something is directly, avoiding phrases like "not only... but also," "not X, but Y," or "rather than X, Y." **No Dichotomies**: Avoid comparative or contrasting language highlighting dichotomy, absence, or shift. **No Repetition of Ideas or Phrases**: Do not repeat exact phrases, highly similar sentence structures, or **reiterate themes or general ideas**. Continuously introduce new insights and analysis, delving directly into the core substance without revisiting previously covered ground. *Mathematical and Scientific Notation:* **Full Spoken Form**: Convert all mathematical or scientific expressions, equations, formulas, or symbols into their full, explicit spoken form for auditory clarity. Avoid symbols or single letters for variables unless contextually clear. Prioritize natural language explanations. *Essay Content Focus: Direct Evaluation of the Work's Claims* The essay must overwhelmingly focus on a *section-by-section (or paragraph-by-paragraph for papers, chapter/section for books) evaluation of the @topic_name work's internal claims, arguments, and specifics.* This demands deep, research-level mastery to: **Analyze and Evaluate Core Claims**: Systematically go through the work's sections, identifying and critically evaluating the central claims, hypotheses, arguments, and conclusions presented within each. *Detail Mechanisms and Frameworks**: Explain its exact nature, core tenets, underlying mechanisms, specific techniques, and conceptual frameworks as presented *within the work. **Assess Evidence and Methodology**: Critically examine the evidence provided, the methodology employed, and the logical coherence of the arguments presented in each section. **Contextualize Internal Arguments**: Briefly touch upon intellectual landscape, prior works, and applications *only as they directly inform or are relevant to the evaluation of specific claims or sections*. **Critiques, Revisions, Reception (Internal Focus)**: Discuss contemporary reception, critiques, and subsequent revisions specifically as they relate to the validity or interpretation of the work's *internal claims*. *Structure:* The essay will follow a clear structure: 1. **Introduction**: Briefly introduce the work and the scope of the essay's critical evaluation. 2. **Section-by-Section Analysis**: For each major part of the work, begin a new section with the explicit phrasing: "**Section N: [Brief description of the section's focus or key claims]**", where 'N' is the section number. Proceed to analyze and evaluate the claims within that specific part. Ensure there are a suitable number of such sections to cover the work comprehensively. 3. **Conclusion**: Summarize the overall evaluation of the work's claims and its enduring significance based on the detailed analysis. *Tone and Voice:* Convey a **distinguished scholar delivering a captivating, insightful lecture**, exuding intellectual rigor, nuance, and sophistication. The style is polished, authoritative, and narrative-driven. Incorporate very occasional, subtle, intellectual wit or dry humor, highlighting historical ironies or paradoxes with a light academic touch. *Overall Directives:* **Topic**: @topic_name (Format: YYYY | Full Person Name | Title of Work) **Length**: Approximately 3500 words. **Depth and Originality**: Expand deeply with specific examples, **critical evaluation of claims**, and novel insights. Provide rich historical context and discuss profound implications, all in service of the core evaluation. **Cohesion**: The final output must be one seamless, unified, and continuous essay with smooth, sophisticated transitions. **Research Scope**: Draw from a broad range of authoritative sources to inform the *critical analysis of the work's content*. **Specificity**: Maximize specificity concerning the work's internal arguments.

Comments
  • Нерассказанная история о том, как была разработана атомная модель 6 месяцев назад
    Нерассказанная история о том, как была разработана атомная модель
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Как был создан первый искусственный элемент 1 месяц назад
    Как был создан первый искусственный элемент
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Чернобыль наглядно объяснен 1 год назад
    Чернобыль наглядно объяснен
    Опубликовано: 1 год назад
  • Неисчерпаемый источник энергии: холодный ядерный синтез возможен, по крайней мере, теоретически! 11 месяцев назад
    Неисчерпаемый источник энергии: холодный ядерный синтез возможен, по крайней мере, теоретически!
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • There Is Something Faster Than Light 5 дней назад
    There Is Something Faster Than Light
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Неотцензурированные кадры разрушений от атомной бомбы в Хиросиме 1 месяц назад
    Неотцензурированные кадры разрушений от атомной бомбы в Хиросиме
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Он способен уничтожить всё во Вселенной! Самый агрессивный элемент таблицы Менделеева 3 дня назад
    Он способен уничтожить всё во Вселенной! Самый агрессивный элемент таблицы Менделеева
    Опубликовано: 3 дня назад
  • «Мозг и язык эволюция представлений в XXI веке». Татьяна Черниговская. Часть 2 1 день назад
    «Мозг и язык эволюция представлений в XXI веке». Татьяна Черниговская. Часть 2
    Опубликовано: 1 день назад
  • Объяснение квантовой запутанности. Как она работает на самом деле? 4 года назад
    Объяснение квантовой запутанности. Как она работает на самом деле?
    Опубликовано: 4 года назад
  • Двойной маятник и динамический хаос ● 1 4 года назад
    Двойной маятник и динамический хаос ● 1
    Опубликовано: 4 года назад
  • Почему МАЛЕНЬКИЙ атом создает такой ОГРОМНЫЙ взрыв? 3 недели назад
    Почему МАЛЕНЬКИЙ атом создает такой ОГРОМНЫЙ взрыв?
    Опубликовано: 3 недели назад
  • ДНК создал Бог? Самые свежие научные данные о строении. Как работает информация для жизни организмов 1 месяц назад
    ДНК создал Бог? Самые свежие научные данные о строении. Как работает информация для жизни организмов
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Как производятся микрочипы? 🖥️🛠️ Этапы производства процессоров 1 год назад
    Как производятся микрочипы? 🖥️🛠️ Этапы производства процессоров
    Опубликовано: 1 год назад
  • Понимание вибрации и резонанса 4 года назад
    Понимание вибрации и резонанса
    Опубликовано: 4 года назад
  • What is a Plasma?  Is it the 4th State of Matter? - [5] 2 года назад
    What is a Plasma? Is it the 4th State of Matter? - [5]
    Опубликовано: 2 года назад
  • Первый контакт УЖЕ произошел, но мы этого НЕ ЗАМЕТИЛИ! | Михаил Никитин, Борис Штерн 1 день назад
    Первый контакт УЖЕ произошел, но мы этого НЕ ЗАМЕТИЛИ! | Михаил Никитин, Борис Штерн
    Опубликовано: 1 день назад
  • Как возникает тяга в дымовых трубах? 2 года назад
    Как возникает тяга в дымовых трубах?
    Опубликовано: 2 года назад
  • НЕВИДИМОЕ ВЕЩЕСТВО, ИЗ КОТОРОГО СОСТОИТ ВСЕЛЕННАЯ: ТЁМНАЯ МАТЕРИЯ. Семихатов, Сурдин, Боос 1 день назад
    НЕВИДИМОЕ ВЕЩЕСТВО, ИЗ КОТОРОГО СОСТОИТ ВСЕЛЕННАЯ: ТЁМНАЯ МАТЕРИЯ. Семихатов, Сурдин, Боос
    Опубликовано: 1 день назад
  • «Мозг и язык эволюция представлений в XXI веке». Татьяна Черниговская. Часть 1 1 день назад
    «Мозг и язык эволюция представлений в XXI веке». Татьяна Черниговская. Часть 1
    Опубликовано: 1 день назад
  • УХТОМСКИЙ - учёный ДОКАЗАЛ: МОЗГ сам выбирает РЕАЛЬНОСТЬ: ОДИН против всех 1 месяц назад
    УХТОМСКИЙ - учёный ДОКАЗАЛ: МОЗГ сам выбирает РЕАЛЬНОСТЬ: ОДИН против всех
    Опубликовано: 1 месяц назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5