• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Favorite Aircraft And Testing Over 400 Airplanes | Eric Winkle Brown Memoires скачать в хорошем качестве

Favorite Aircraft And Testing Over 400 Airplanes | Eric Winkle Brown Memoires 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Favorite Aircraft And Testing Over 400 Airplanes | Eric Winkle Brown Memoires
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Favorite Aircraft And Testing Over 400 Airplanes | Eric Winkle Brown Memoires в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Favorite Aircraft And Testing Over 400 Airplanes | Eric Winkle Brown Memoires или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Favorite Aircraft And Testing Over 400 Airplanes | Eric Winkle Brown Memoires в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Favorite Aircraft And Testing Over 400 Airplanes | Eric Winkle Brown Memoires

Testing WW2 German aircraft, the transition between piston engines and jet engines, advancing modern aviation, and his favorite aircraft. The Eric Brown Tapes, the test pilot who set incredible records and contributed to key aviation innovations. Eric Winkle Brown's lost rare interviews. TAPE 5. Learn about flying the Messerschmitt Me 262, the Messerschmitt Komet Me 163, and the beloved F-4 Phantom, or the De Havilland Mosquito. Eric "Winkle" Brown flew 487 Different Aircraft. Eric Brown is also the pilot who interrogated Hermann Göring in exchange for an aircraft. Listen to his incredible life story. PREVIOUS EPiSODES: PART 1:    • Eric Winkle Brown's Lost Rare Interviews |...   PART 2:    • Eric Winkle Brown's Lost Rare Interviews |...   PART 3:    • From Piston Engines to Turbojets | Eric Wi...   PART 4:    • WW2 Germany, Wonder Weapons, High Profile ...   PART 5: This Episode PART 6:    • "I Flew Them All!". A Take On Several Airc...   Captain Eric Melrose "Winkle" Brown, CBE, DSC, AFC, Hon FRAeS, RN (21 January 1919 – 21 February 2016) was a British Royal Navy officer and test pilot who flew 487 types of aircraft, more than anyone else in history. Brown holds the world record for the most aircraft carrier deck take-offs and landings performed (2,407 and 2,271 respectively) and achieved several "firsts" in naval aviation, including the first landings on an aircraft carrier of a twin-engined aircraft, an aircraft with a tricycle undercarriage, a jet aircraft, and a rotary-wing aircraft. He flew almost every category of Royal Navy and Royal Air Force aircraft: glider, fighter, bomber, airliner, amphibian, flying boat, and helicopter. During World War II, he flew many types of captured German, Italian, and Japanese aircraft, including new jet and rocket aircraft. He was a pioneer of jet technology in the postwar era. Brown was born in Leith, near Edinburgh, in the United Kingdom. His father was a former balloon observer and pilot in the Royal Flying Corps (RFC) and Brown first flew when he was eight or ten when he was taken up in a Gloster Gauntlet by his father, the younger Brown sitting on his father's knee. In 1936 Brown's father took him to see the 1936 Olympics in Berlin. Hermann Göring had recently announced the existence of the Luftwaffe, and Brown and his father met and were invited to join social gatherings by members of the newly disclosed organization. At one of these meetings, Ernst Udet, a former World War I fighter ace, was fascinated to make the acquaintance of Brown senior, a former RFC pilot, and offered to take his son Eric up flying with him. Eric eagerly accepted the German's offer and after his arrival at the appointed airfield at Halle, he was soon flying in a two-seat Bücker Jungmann. He recalled the incident nearly 80 years later on the BBC radio program Desert Island Discs You talk about aerobatics – we did every one I think and I was hanging on to my tummy. So, when we landed, and he gave me the fright of my life because we approached upside-down and then he rolled out just in time to land, he said to me as I got out of the cockpit, slapped me between the shoulder-blades, and gave me the old WW1 fighter pilots' greeting, Hals- und Beinbruch, which means broken neck and broken legs but that was their greeting. But he said to me, you'll make a fine fighter pilot – do me two favors: learn to speak German fluently and learn to fly. During the Olympic Games Brown witnessed Hitler shaking hands with Jesse Owens. In 1937, Brown left the Royal High School and entered the University of Edinburgh, studying modern languages with an emphasis on German. While there he joined the university's air unit and received his first formal flying instruction. In February 1938 he returned to Germany under the sponsorship of the Foreign Office, having been invited to attend the 1938 Automobile Exhibition by Udet, by then a Luftwaffe major general. He saw the demonstration of the Focke-Wulf Fw 61 helicopter flown by Hanna Reitsch before a small crowd inside the Deutschlandhalle. During this visit, he met and got to know Reitsch, whom he had also briefly met in 1936. On returning to the United Kingdom then at war, he joined the Royal Air Force Volunteer Reserve before subsequently joining the Royal Navy Volunteer Reserve as a Fleet Air Arm pilot, where he was posted to 802 Naval Air Squadron, initially serving on the first escort carrier, HMS Audacity, converted and thus named in July 1941. He flew one of the carrier's Grumman Martlets. During his service on board Audacity, he shot down two Focke-Wulf Fw 200 Condor maritime patrol aircraft, using head-on attacks to exploit the blind spot in their defensive armament. Join this channel to support it:    / @dronescapes   Click the link to watch more aircraft, heroes, and their stories, and missions:    / @dronescapes   #aircraft #aviation #history

Comments
  • The First de Havilland Mosquito Formation for 37 Years 1 год назад
    The First de Havilland Mosquito Formation for 37 Years
    Опубликовано: 1 год назад
  • Самолёт который сводил с ума звуком - История самого громкого истребителя в мире 7 дней назад
    Самолёт который сводил с ума звуком - История самого громкого истребителя в мире
    Опубликовано: 7 дней назад
  • He Crossed Two Wires — And The Nazis Lost The Night 1 час назад
    He Crossed Two Wires — And The Nazis Lost The Night
    Опубликовано: 1 час назад
  • Рост цен на технику, продукты и машины. «Роснефть» и «Лукойл»: чем заменить нефтегазовые доходы? 16 часов назад
    Рост цен на технику, продукты и машины. «Роснефть» и «Лукойл»: чем заменить нефтегазовые доходы?
    Опубликовано: 16 часов назад
  • Удар по Новороссийску: РФ лишится экспорта из Черного моря? Михаил Крутихин 19 часов назад
    Удар по Новороссийску: РФ лишится экспорта из Черного моря? Михаил Крутихин
    Опубликовано: 19 часов назад
  • ПОТЕРИ СРЕДИ СОЛДАТ РФ ВЫРОСЛИ КРАТНО. Армия России больше не может использовать технику 12 часов назад
    ПОТЕРИ СРЕДИ СОЛДАТ РФ ВЫРОСЛИ КРАТНО. Армия России больше не может использовать технику
    Опубликовано: 12 часов назад
  • Внутри истребителя Me-262 1 год назад
    Внутри истребителя Me-262
    Опубликовано: 1 год назад
  • О доносах и доносчиках / Наброски #204 11 часов назад
    О доносах и доносчиках / Наброски #204
    Опубликовано: 11 часов назад
  • The Complete Restoration Of A Scrapped WW2 Spitfire 11 месяцев назад
    The Complete Restoration Of A Scrapped WW2 Spitfire
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Пирамида ОФЗ | Правительство занимает триллионы у россиян (English subtitles) @Max_Katz 13 часов назад
    Пирамида ОФЗ | Правительство занимает триллионы у россиян (English subtitles) @Max_Katz
    Опубликовано: 13 часов назад
  • Eric 'Winkle' Brown | Skua's surprise survival trick 2 года назад
    Eric 'Winkle' Brown | Skua's surprise survival trick
    Опубликовано: 2 года назад
  • Россия без иномарок и айфонов: последствия утильсбора и техсбора | Экономика, налоги, цены, смартфон 17 часов назад
    Россия без иномарок и айфонов: последствия утильсбора и техсбора | Экономика, налоги, цены, смартфон
    Опубликовано: 17 часов назад
  • Eric 'Winkle 2 года назад
    Eric 'Winkle" Brown | His Best & Worst Aircraft
    Опубликовано: 2 года назад
  • Эрик «Винкл» Браун | Его Fw200 сбивает истребители, управляя F4F 3 года назад
    Эрик «Винкл» Браун | Его Fw200 сбивает истребители, управляя F4F
    Опубликовано: 3 года назад
  • Greatest Test Pilots In History: Eric Winkle Brown: The Man Who Flew EVERYTHING! Ultimate Edition 2 недели назад
    Greatest Test Pilots In History: Eric Winkle Brown: The Man Who Flew EVERYTHING! Ultimate Edition
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Самые странные корабли в истории: французские броненосцы перед Первой мировой 3 дня назад
    Самые странные корабли в истории: французские броненосцы перед Первой мировой
    Опубликовано: 3 дня назад
  • 😱ШОК! ПРИГОЖИН НЕ УСПЕЛ СПАСТИСЬ! ВСПЛЫЛИ ДЕТАЛИ ПО КРУШЕНИЮ САМОЛЕТА! ФИНАЛ ЗА ПОХОД НА МОСКВУ? 14 часов назад
    😱ШОК! ПРИГОЖИН НЕ УСПЕЛ СПАСТИСЬ! ВСПЛЫЛИ ДЕТАЛИ ПО КРУШЕНИЮ САМОЛЕТА! ФИНАЛ ЗА ПОХОД НА МОСКВУ?
    Опубликовано: 14 часов назад
  • Двойная мощь и скорость: как погубили самый перспективный истребитель Америки | F-16 XL 4 дня назад
    Двойная мощь и скорость: как погубили самый перспективный истребитель Америки | F-16 XL
    Опубликовано: 4 дня назад
  • ПОЧЕМУ КАЖДЫЙ СОВЕТСКИЙ ТАНКИСТ МЕЧТАЛ О АМЕРИКАНСКОМ ШЕРМАНЕ! 4 дня назад
    ПОЧЕМУ КАЖДЫЙ СОВЕТСКИЙ ТАНКИСТ МЕЧТАЛ О АМЕРИКАНСКОМ ШЕРМАНЕ!
    Опубликовано: 4 дня назад
  • THE SHAPE OF AVIATION'S FUTURE: A new era of flight. Restored & colorized historical footage 2 недели назад
    THE SHAPE OF AVIATION'S FUTURE: A new era of flight. Restored & colorized historical footage
    Опубликовано: 2 недели назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5