• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

13 tips how to improve your customer support скачать в хорошем качестве

13 tips how to improve your customer support 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
13 tips how to improve your customer support
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 13 tips how to improve your customer support в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 13 tips how to improve your customer support или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 13 tips how to improve your customer support в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



13 tips how to improve your customer support

Chat etiquette plays a huge role in customer service. Professional and authentic interaction with clients goes far beyond the opportunity to make a sale. It helps to build a lasting relationship with the customer, inspire future communication and create fans and advocates of your brand. How to treat the customer to be able to appreciate all these benefits and escalate your service to a more professional and human level? Customer service training is the most important part in achieving these goals. Professional line of communication is not that obvious to expect your service agents to get at it intuitively. It is especially true with new employees who often need help finding the proper style of communication which would stick with your business objectives and allow them to maintain their authenticity. In this video tutorial by Provide Support Live chat, you will find some guidelines on how a service agent can best handle the major key points in a live chat conversation. Timecodes: 0:00 - Intro 2:59 - How to ask for more information or verify your understanding of the question/problem 3:35 - How to say "I don’t know" 5:04 - How to put on hold 6:13 - How to admit fault 6:49 - How to say "No" 8:10 - How to follow up 8:59 - How to handle complaints and angry customers 9:48 - How to deliver on a promise 10:25 - How to handle several clients simultaneously 11:30 - How to treat those who contacted the wrong chat 12:39 - How to wrap up the call You can also read this in our Blog article: https://www.providesupport.com/blog/c... To read more useful tips just follow this link: https://www.providesupport.com/blog/

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5