• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

[DOOM] John Romero's Level Design Rules скачать в хорошем качестве

[DOOM] John Romero's Level Design Rules 6 years ago

DOOM

level design

John Romero

rules

eight

special

Episode 1

Episode One

Knee-Deep in the Dead

Knee Deep in the Dead

The Shores of Hell

Inferno

Ultimate DOOM

Classic DOOM

DOOM Builder

DOOMed

id Software

John Carmack

history

first-person shooter

Wolfenstein 3D

FPS

making of

development

tutorial

behind the scenes

Chubz

Chubzdoomer

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
[DOOM] John Romero's Level Design Rules
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: [DOOM] John Romero's Level Design Rules в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно [DOOM] John Romero's Level Design Rules или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон [DOOM] John Romero's Level Design Rules в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



[DOOM] John Romero's Level Design Rules

During the development of DOOM, John Romero came up with eight special rules to make his levels look and play as good as possible. This video discusses those rules and shows how they were applied all throughout Knee-Deep in the Dead, DOOM's iconic first episode. For reference, the eight rules are as follows: 1. Always change floor height when changing floor textures. (0:28) 2. Use border textures between different wall segments and doorways. (1:05) 3. Be strict about texture alignment. (1:47) 4. Use contrast between light and dark areas and cramped and open areas. (2:25) 5. Make sure that if the player can see outside, he can somehow get there. (3:13) 6. Be strict about having several secret areas on each level. (3:53) 7. Make levels flow so that the player revisits areas to better understand the 3D space. (4:44) 8. Create several easily-recognizable landmarks for easier navigation. (5:49) Original source: http://web.archive.org/web/2011112105... For more information on John Romero's upcoming fifth episode for DOOM, Sigil, check out its official website at the following link: https://www.romerogames.ie/sigil

Comments
  • Meet John Romero: One of the Godfathers of the First-Person Shooter 10 years ago
    Meet John Romero: One of the Godfathers of the First-Person Shooter
    Опубликовано: 10 years ago
    1869448
  • [DOOM] Sandy Petersen's Level Design 5 years ago
    [DOOM] Sandy Petersen's Level Design
    Опубликовано: 5 years ago
    106683
  • Дирижёр ада - Мик Гордон 5 years ago
    Дирижёр ада - Мик Гордон
    Опубликовано: 5 years ago
    1364563
  • John Romero - How to Start Developing Video Games 9 years ago
    John Romero - How to Start Developing Video Games
    Опубликовано: 9 years ago
    86559
  • Самая странная идея в науке: Квантовое бессмертие 5 hours ago
    Самая странная идея в науке: Квантовое бессмертие
    Опубликовано: 5 hours ago
    23766
  • Doom Challenges Deemed Impossible 5 years ago
    Doom Challenges Deemed Impossible
    Опубликовано: 5 years ago
    1523800
  • БУКВАЛЬНО НЕПРОХОДИМЫЕ ИГРЫ / Булджать 2 years ago
    БУКВАЛЬНО НЕПРОХОДИМЫЕ ИГРЫ / Булджать
    Опубликовано: 2 years ago
    2745548
  • RetroAhoy: Doom 9 years ago
    RetroAhoy: Doom
    Опубликовано: 9 years ago
    5025305
  • Designing Radically Non-Linear Single Player Levels 3 years ago
    Designing Radically Non-Linear Single Player Levels
    Опубликовано: 3 years ago
    172275
  • King of the Hill's NEW INTRO Breakdown! 5 hours ago
    King of the Hill's NEW INTRO Breakdown!
    Опубликовано: 5 hours ago
    85541

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS