• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

New Renault Grand Scenic 2019 Review Interior Exterior скачать в хорошем качестве

New Renault Grand Scenic 2019 Review Interior Exterior 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
New Renault Grand Scenic 2019 Review Interior Exterior
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: New Renault Grand Scenic 2019 Review Interior Exterior в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно New Renault Grand Scenic 2019 Review Interior Exterior или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон New Renault Grand Scenic 2019 Review Interior Exterior в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



New Renault Grand Scenic 2019 Review Interior Exterior

New Renault Grand Scenic 2019 Review Interior Exterior. Hence the rather elegant and somewhat unconventional exterior design sharing its lesser sibling's crossover-like lower roofline and SUV-ish 40mm increase in ground clearance, perched upon whopping great 20-inch wheels across the entire model range – a rare instance of the finished article boasting even bigger than an archetypal motor show concept vehicle. On board, the business end of the cabin has also been subjected to some proper styling. Gone are the grinning emoticon panels that once identified Renault instrument panels the brand over, replaced by a new dashboard console, set in a sea of somewhat sombre but well-made and soft-touch materials. The console houses a seven- or 8.7-inch touchscreen, the latter for control of Renault's R-Link 2 infotainment system. Though the cabin occupies an entirely MPV-like 80 percent of the bodyshell – itself 23cm longer than that of the standard Scenic, with the extra space split between the loadspace and the wheelbase – the rear seating is not as flexible as that found in the outgoing model. Granted, the rear two seating tiers will flop flat with all the alacrity of a house of cards in a hailstorm, but they are no longer removable with the aid of a hernia truss, and the sliding middle row seats are now split just 60:40 instead of into three. A pity; being able to slide the centre seat out of line was the best way of easing shoulder rub with three prop forwards abreast. A deal of juggling with middle row positioning is also necessary to offer anything approaching adequate knee room in both second and third tiers simultaneously. Any combination of both tiers of rear seats may be lowered at the touch of a loadspace wall-mounted button, or via one of the multimedia system's endless menus, to give a flat floor. Typical of any seven-seat format, loadspace with all seats in play feels a tad residual, at just 233 litres. The Grand Scenic will be available with a choice of six engines; two turbocharged TCe petrol units, three dCi turbodiesels and, built around the least powerful diesel, a Hybrid Assist powerplant. This latter is interesting not only for offering an 8-10 percent reduction in fuel consumption and CO2 emissions over the standard diesel, but also because it’s rare for a hybrid powertrain to be mated to a manual transmission. These engine options are spread across a four-model line-up of Expression+, Dynamique Nav, Dynamique S Nav and Signature Nav. Standard specification levels seem generous, and all versions are packed to the rafters with sufficient safety technology to reap a five-star Euro NCAP rating. With accurate steering that's as numb as a dental patient's mouth and more that a whiff of bodyroll, the Grand Scenic isn't a car you'll particularly enjoy hustling through the corners. We're happy with that, though, believing such family oriented machines should major in ride quality. Sadly, the Grand Scenic somewhat lets the side down in this respect. Despite those massive wheels, ride quality is ostensibly quite comfortable. But it struggles to remain supple at low speeds, crashing over obstacles of the kind that blight British roads. Happily it does settle down as speeds rise, making the Grand Scenic happiest ambling in a cruise the quietness of which is shattered by a deal of wind noise from the door mirrors as speeds rise. So, the Grand Scenic is a handsome effort which, though it makes many welcome concessions to the SUV and crossover genres in the realms of design, cabin quality and equipment specification, still manages to tick enough MPV flexibility and practicality boxes to merit consideration. In all, a significant improvement over its predecessor. As evidenced by its five-star Euro NCAP crash test rating, the Renault Grand Scenic wants for little in the domains of safety and driver assistance, with an acronym-heavy checklist of features best explored in the Parkers Glossary. Under the Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) umbrella, the elements include Adaptive Cruise Control (ACC); the Active Emergency Braking System (AEBS) – this can activate of speeds between 5mph and 37mph; Lane Departure Warning (LDW) – making itself known with a vibration through the steering wheel rather than an audible warning; Safe Distance Warning (SDW); Traffic Sign Recognition with Over Speed Prevention (TSR with OSP); Blind Spot warning (BSW); a reversing camera; automatic main beam for the headlights; front, rear and side parking sensors The swanky new dashboard houses a new console featuring a seven-inch or, for swankier models, a biggest-in-class 8.7-inch touchscreen to control Renault's R-Link 2 multimedia system. Though it shoulders aside the central air vents in somewhat cavalier fashion, we like the portrait-orientation of the screen. This allows you to see further up the road ahead on the map, and less of areas you’re not about to drive through. #SDADan

Comments
  • Renault Grand Scenic IV - не бойтесь больших пробегов на авто из Европы 4 года назад
    Renault Grand Scenic IV - не бойтесь больших пробегов на авто из Европы
    Опубликовано: 4 года назад
  • Красивые номера серии 12 часов назад
    Красивые номера серии "ААА" помогли разоблачить подпольный автосалон обманывающий покупателей
    Опубликовано: 12 часов назад
  • После тойота на рено гарнд сценик 4 . Впечатления . 3 года назад
    После тойота на рено гарнд сценик 4 . Впечатления .
    Опубликовано: 3 года назад
  • Renault Grand Scenik 1.8 впервые в России и уже продаётся !!! 3 года назад
    Renault Grand Scenik 1.8 впервые в России и уже продаётся !!!
    Опубликовано: 3 года назад
  • ⚡️Спецслужбы Запада зашли в Москву || Армия РФ отошла? 1 день назад
    ⚡️Спецслужбы Запада зашли в Москву || Армия РФ отошла?
    Опубликовано: 1 день назад
  • НОВЫЕ ПРАВА И СТС 2026: новый РАЗВОД ДПС, 55 000 000₽ за ржавчину, новые ловушки и знаки ПДД 1 день назад
    НОВЫЕ ПРАВА И СТС 2026: новый РАЗВОД ДПС, 55 000 000₽ за ржавчину, новые ловушки и знаки ПДД
    Опубликовано: 1 день назад
  • 2019 Renault Scenic TCe 140 BOSE | POV Drive - Review - Test 6 лет назад
    2019 Renault Scenic TCe 140 BOSE | POV Drive - Review - Test
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Renault Grand Scenic 2022 Test Drive POV 3 года назад
    Renault Grand Scenic 2022 Test Drive POV
    Опубликовано: 3 года назад
  • Важное заявление Тертеля: о Лукашенко и не только / Масштабные аресты по всей Беларуси 1 день назад
    Важное заявление Тертеля: о Лукашенко и не только / Масштабные аресты по всей Беларуси
    Опубликовано: 1 день назад
  • 170 МИЛЛИОНОВ ШТРАФА И 15 ЛЕТ: Краснов СНЁС судейскую крышу. Долину ВЫСЕЛЯЮТ? 1 день назад
    170 МИЛЛИОНОВ ШТРАФА И 15 ЛЕТ: Краснов СНЁС судейскую крышу. Долину ВЫСЕЛЯЮТ?
    Опубликовано: 1 день назад
  • СНОВА ПОВЫШАЕТСЯ УТИЛЬ! НОВАЯ Волга! ЧТО ТЫ ТАКОЕ?  Новый Москвич 2 дня назад
    СНОВА ПОВЫШАЕТСЯ УТИЛЬ! НОВАЯ Волга! ЧТО ТЫ ТАКОЕ? Новый Москвич
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Renault Grand Scenic 2017 8 лет назад
    Renault Grand Scenic 2017
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Renault Grand Scenic Black Edition 2022 3 года назад
    Renault Grand Scenic Black Edition 2022
    Опубликовано: 3 года назад
  • Renault Grand Scénic (2018) - Autobahn Top Speed / Acceleration / Test Drive POV 5 лет назад
    Renault Grand Scénic (2018) - Autobahn Top Speed / Acceleration / Test Drive POV
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Renault Grand Scenic TCe 160 EDC BOSE (2018) - POV Drive | Project Automotive 6 лет назад
    Renault Grand Scenic TCe 160 EDC BOSE (2018) - POV Drive | Project Automotive
    Опубликовано: 6 лет назад
  • New Renault SCENIC 2020 Review Interior Exterior 5 лет назад
    New Renault SCENIC 2020 Review Interior Exterior
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Рено Гранд Сценик 4 с бензиновым турбомотором 1.3 TCe. Бояться ли данного мотора? Обзор и тест драйв 1 год назад
    Рено Гранд Сценик 4 с бензиновым турбомотором 1.3 TCe. Бояться ли данного мотора? Обзор и тест драйв
    Опубликовано: 1 год назад
  • 2022 Renault Grand Scenic TCe 160 GPF 158 PS TOP SPEED AUTOBAHN DRIVE POV 3 года назад
    2022 Renault Grand Scenic TCe 160 GPF 158 PS TOP SPEED AUTOBAHN DRIVE POV
    Опубликовано: 3 года назад
  • 2017 Renault Grand Scenic Initiale in-depth tour 4 года назад
    2017 Renault Grand Scenic Initiale in-depth tour
    Опубликовано: 4 года назад
  • 2022 Renault Grand Scenic TCe 160 GPF (158 PS) TEST DRIVE 3 года назад
    2022 Renault Grand Scenic TCe 160 GPF (158 PS) TEST DRIVE
    Опубликовано: 3 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5