У нас вы можете посмотреть бесплатно OpenGl ES for Android in Java 12: Phong reflection model (Ambient, Difuse, Specular) and materials или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video Phong reflection model: 1- Ambient: constant light from all direction. No direction dependency 2- Diffuse: depends on the direction of the light with respect to the normal of the surface. i.e., light comes in a certain direction but reflected in all directions the same 3- Specular light: shinny surfaces reflects light in certain direction (reflection angle = incident angle). 4- Definig materials Code: https://github.com/AIDE-CH/OpenGlES-T...