У нас вы можете посмотреть бесплатно 『Lyrics AMV』 Date A Live V OP 5 Full - Paradoxes / Miyu Tomita или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
『Lyrics AMV』 Date A Live V OP 5 Full - Paradoxes / Miyu Tomita ● ━━━━━━─────── ⇆ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ◁ ㅤ ㅤ ❚❚ ㅤ ㅤ ▷ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ↻. ─────────── * ─────────── ► Spoiler warning! The content of episode 01 - 12 is included. ─────────── * ─────────── ► Anime: Date A Live V (https://myanimelist.net/anime/52196/Date_A...) ─────────── * ─────────── ► Music: Paradoxes • 富田美憂 / Paradoxes(TVアニメ「デート・ア・ライブV」オープニング・テーマ) ─────────── * ─────────── ► Artist: Miyu Tomita / @tomitamiyu-official ─────────── * ─────────── ► Lyrics: https://www.lyrical-nonsense.com/global/ly... ► Support the artist: https://www.cdjapan.co.jp/product/COCC-18199 ─────────── * ─────────── ▽ Please support the translators below ▽ ► English translation: @STTranslations ► Spanish translation: @STTranslations ► Subtitle: @JudaiHuntersZ ─────────── * ─────────── ► Video editing: Francisco Lyrics ► Languages: English, Japanese, Spanish ► Programs: Filmora X, Davinci Resolve, Premiere Pro, AegiSub ─────────── * ─────────── ► Visit my Facebook page to know more news! https://www.facebook.com/FranciscoLyricsFLV #LyricsAMV #AnimeMusicVideo #Date_A_Live ► Copyright notice! All materials used in this are for entertainment purposes only. And the copyright belongs to the original creator. I do not plan to monetize this video just to entertain and promote anime. ► Copyright Disclaimer: Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.