У нас вы можете посмотреть бесплатно Why I’d Pick the 911 Carrera T Over the S (or Even the GTS) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
What if less really is more? The 2024 Porsche 911 Carrera T might just be the smartest—and most driver-focused—911 that Porsche builds today. In this episode, I test the new Carrera T alongside my classic 1972 911 T to see whether Porsche’s modern “lightweight” approach still carries the same DNA that made the original 911 so special. With a manual transmission, thinner glass, less insulation, and all the right performance hardware (PASM Sport, Sport Chrono, LSD + PTV), the Carrera T promises old-school engagement with new-school precision. But is it really a purist’s 911… or just smart marketing? Join me for a full review, deep-dive comparison, and real-world driving impressions—from backroad runs to everyday livability. Key Takeaways: • 3.0 L twin-turbo H6 (379 hp / 331 lb-ft) • 7-speed manual + mechanical LSD • PASM Sport Suspension (-10 mm) + Sport Chrono + Sport Exhaust • 0-60 mph in 3.9 sec (manual) | 3.4 sec (PDK) • Starting MSRP ≈ $126,000 USD Subscribe for more Porsche stories, reviews & road trips: @ElevenAfterNine Also listen to our Porsche podcast: Rennthusiast Radio — available on Spotify & Apple Podcasts #Porsche911 #CarreraT #PorscheReview #911CarreraT #Manual911 #PorscheGTS #PorscheCarreraS #PorscheLife #RennthusiastRadio #ElevenAfterNine