• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Building a Turbo '04 Sportster 1200 - Full Build + Camshaft Comparison скачать в хорошем качестве

Building a Turbo '04 Sportster 1200 - Full Build + Camshaft Comparison 5 months ago

cafe racer

motorcycle build

bike build

motorcycle builder

scrambler build

scrambler

turbo

boosted

boost

overlap

turbo with overlap

overlap and turbo

cams with turbo

Harley

Harley Build

turbo harley

turbo sportster

doctormotorcycle turbo

dr motorcycle

draw-thru turbo

carbon seal turbo

sportster build

sportster 1200

sportster big bore kit

sportster cams

cam upgrade

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Building a Turbo '04 Sportster 1200 - Full Build + Camshaft Comparison
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Building a Turbo '04 Sportster 1200 - Full Build + Camshaft Comparison в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Building a Turbo '04 Sportster 1200 - Full Build + Camshaft Comparison или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Building a Turbo '04 Sportster 1200 - Full Build + Camshaft Comparison в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Building a Turbo '04 Sportster 1200 - Full Build + Camshaft Comparison

Welcome back! In this video, we turbocharge a 2004 Sportster 1200R using the DoctorMotorcycle Draw-thru turbo setup, which fits on 1986-2006 Evolution Sportsters. On this sportster, we also installed a set of Fueling Bolt-in cams, and we do a back-to-back comparison of 40-80mph acceleration - the addition of the cams made a huge difference, and completely transformed this bike. This is because the stock "W" cam in these sportster are very low performance, with early intake close timing and very short duration. Great for making piles of torque at 3,500, not great for top end power. Turbochargers are power multipliers....they are not miracle workers. Low-boost setups on stock engines are typically very underwhelming, unless installed on an already high-performance engine....which a sportster is not. It is a well known fact that you can make similar power to low-boost turbo setups with a well cammed and tuned N/A setup. That said, if you were to take that well tuned N/A setup, and add a turbo on top of that - you'd have a real monster. We universally see a 40% power gain to the wheels on 8psi and about 50% power gain on 9-10psi. This math applies to bone stock engines as well as ported and cammed engines. We'd be more than happy to turbo your already hot-rodded Sportster or Buell, contact us via our website. Very few people have tried to push the envelope of the stock case XL platform with boost; we believe there is so much untapped potential in this motor and many people are overlooking it due to dumb stigma's. Hit me up, let's build a monster! This turbo setup will eventually be available in kit form, but for the time being, we're only offering in-house builds. Contact us via our website, we're in Phoenix, Arizona - www.doctor-motorcycle.com IG doctormotorcycle_az Hindi (हिंदी) इस वीडियो में, हम एक 2004 स्पोर्टस्टर 1200R में DoctorMotorcycle ड्रॉ-थ्रू टर्बो सेटअप का उपयोग करके टर्बोचार्ज करते हैं, जो 1986-2006 इवोल्यूशन स्पोर्टस्टर्स पर फिट होता है। इस स्पोर्टस्टर पर, हमने एक सेट फ्यूलिंग बोल्ट-इन कैम्स भी लगाए और 40-80 मील प्रति घंटे की गति की तुलना की। कैम्स जोड़ने से बड़ी बढ़त हुई और बाइक पूरी तरह से बदल गई। ऐसा इसलिए है क्योंकि इन स्पोर्टस्टर्स में स्टॉक "W" कैम्स का प्रदर्शन बहुत कम है, जिसमें जल्दी इनटेक क्लोज़ टाइमिंग और बहुत कम अवधि होती है। ये 3,500 आरपीएम पर टॉर्क बनाने के लिए अच्छे हैं, लेकिन टॉप-एंड पावर के लिए नहीं। Portuguese (Português) Neste vídeo, instalamos um turbo em uma Sportster 1200R de 2004 usando o kit turbo DoctorMotorcycle Draw-thru, que é compatível com Sportsters Evolution de 1986-2006. Nesta Sportster, também instalamos um conjunto de comandos Fueling Bolt-in e fizemos uma comparação de aceleração de 40-80 mph. A adição dos comandos fez uma grande diferença e transformou completamente essa moto. Isso ocorre porque o comando "W" original dessas Sportsters tem um desempenho muito baixo, com fechamento precoce de admissão e duração muito curta. Ótimo para gerar muito torque a 3.500 rpm, mas não para potência máxima. Russian (Русский) В этом видео мы устанавливаем турбонаддув на Sportster 1200R 2004 года, используя турбосистему DoctorMotorcycle Draw-thru, которая подходит для Sportster Evolution 1986-2006 годов. На этом Sportster мы также установили комплект распредвалов Fueling Bolt-in и провели сравнительное тестирование разгона от 40 до 80 миль в час. Установка новых распредвалов значительно изменила характеристики и полностью преобразила этот мотоцикл. Это связано с тем, что штатные распредвалы "W" на этих Sportster имеют низкую производительность из-за раннего закрытия впускного клапана и короткой продолжительности. Japanese (日本語) この動画では、2004年式のスポーツスター1200Rに、DoctorMotorcycleのドロー・スルー・ターボシステムを取り付けます。このシステムは、1986年から2006年のエボリューション・スポーツスターに対応しています。また、このスポーツスターにはFueling Bolt-inカムを装着し、40~80mphの加速性能を比較しました。カムの追加により大きな違いが生まれ、このバイクは完全に生まれ変わりました。これは、これらのスポーツスターに標準装備されている「W」カムが非常に性能が低く、吸気バルブの閉じるタイミングが早く、持続時間が短いためです。3,500rpmでのトルクを発生させるには優れていますが、高回転域でのパワーには向いていません。 German (Deutsch) In diesem Video bauen wir einen 2004er Sportster 1200R mit dem DoctorMotorcycle Draw-thru-Turbosystem um, das auf Sportster Evolution-Modelle von 1986-2006 passt. An diesem Sportster haben wir außerdem ein Set Fueling Bolt-in-Nockenwellen installiert und einen direkten Vergleich der Beschleunigung von 40-80 mph durchgeführt. Der Einbau der Nockenwellen hat einen enormen Unterschied gemacht und dieses Motorrad komplett verwandelt. Das liegt daran, dass die serienmäßigen "W"-Nockenwellen in diesen Sportsters sehr leistungsschwach sind, da sie ein frühes Schließen des Einlassventils und eine sehr kurze Dauer aufweisen. Sie sind großartig für jede Menge Drehmoment bei 3.500 U/min, aber nicht ideal für Spitzenleistung im oberen Drehzahlbereich.

Comments
  • Powerful Turbo XJ650 Build - Satisfying Custom Motorcycle Build 2 years ago
    Powerful Turbo XJ650 Build - Satisfying Custom Motorcycle Build
    Опубликовано: 2 years ago
    534009
  • Building a Twin Turbo, Fuel Injected Scrambler - Satisfying Workshop Timelapse 1 year ago
    Building a Twin Turbo, Fuel Injected Scrambler - Satisfying Workshop Timelapse
    Опубликовано: 1 year ago
    69585
  • Bringing a 2003 Sportster Back to Life After 10 Years - Full Revival & First Ride 2 days ago
    Bringing a 2003 Sportster Back to Life After 10 Years - Full Revival & First Ride
    Опубликовано: 2 days ago
    48054
  • Turbo Enfield Interceptor 650 Racer - Full Timelapse 9 months ago
    Turbo Enfield Interceptor 650 Racer - Full Timelapse
    Опубликовано: 9 months ago
    341799
  • OMER BALIK Mix - Best of 2021 [2 Hours] 3 years ago
    OMER BALIK Mix - Best of 2021 [2 Hours]
    Опубликовано: 3 years ago
    6684318
  • Turbocharged KZ650 Scrambler - FULL BUILD Timelapse 1 year ago
    Turbocharged KZ650 Scrambler - FULL BUILD Timelapse
    Опубликовано: 1 year ago
    137917
  • Converting A Harley Davidson 883 For Big Power! 6 years ago
    Converting A Harley Davidson 883 For Big Power!
    Опубликовано: 6 years ago
    151789
  • Building a Sportster Chopper in 15 Minutes | Start to Finish 10 months ago
    Building a Sportster Chopper in 15 Minutes | Start to Finish
    Опубликовано: 10 months ago
    363766
  • Beyond Clever - How Two Stroke Exhaust Pipes Really Work 7 months ago
    Beyond Clever - How Two Stroke Exhaust Pipes Really Work
    Опубликовано: 7 months ago
    592562
  • Twin Turbo Mad Max Style Virago 920 Bobber - FULL BUILD 2 years ago
    Twin Turbo Mad Max Style Virago 920 Bobber - FULL BUILD
    Опубликовано: 2 years ago
    2752334

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS