• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Durango and Silverton Roundhouse - Rebuilding Steam Locomotive 476 скачать в хорошем качестве

The Durango and Silverton Roundhouse - Rebuilding Steam Locomotive 476 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Durango and Silverton Roundhouse - Rebuilding Steam Locomotive 476
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Durango and Silverton Roundhouse - Rebuilding Steam Locomotive 476 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Durango and Silverton Roundhouse - Rebuilding Steam Locomotive 476 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Durango and Silverton Roundhouse - Rebuilding Steam Locomotive 476 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Durango and Silverton Roundhouse - Rebuilding Steam Locomotive 476

The Durango and Silverton narrow gauge railroad has an amazing roundhouse where they rebuild their fleet of steam locomotives. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ We also take a look at how the wheel trucks are rebuilt in the machine shop and car shop. The wheel trucks under the cars are heavy and huge and require constant maintenance. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ The roundhouse was rebuilt after it burned down in 1987, and the "new" roundhouse is a state of the art locomotive repair shop where the railroads fleet of over 10 locomotives, half of which are operating and used daily, are maintained and rebuilt. Their current project is rebuilding locomotive #476, a K-28 type locomotive that has been sidetracked for 20 years. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ From the web: The three locos which remained with the D&RGW, numbers 473, 476 and 478 were assigned to the Durango – Silverton tourist trains from the 1950s onwards. The Durango & Silverton inherited these when it took over the Silverton Branch in 1981.Numbers 473 and 478 are operational, while 476 currently being restored to operating condition. Due to their smaller size, these engines are often used by the Durango & Silverton for shorter trains, usually the first or last on the schedule, and also for helper service or sectioned trains. Despite being slightly smaller, a little older and less powerful than the K-36s, the engine crews tend to favor a trip on these engines because the design ALCO used was superior in balance and servicing. Firing can be tricky when the engine is working hard, as the clamshell-style firedoors tend to pull into the backhead of the boiler due to the draft, and if any flues in the boiler are leaking, the loss of draft on the fire is much harder to work around than on the K-36 locomotives. Firing while the engine is working hard is done with a large "heel" pattern, generally with as little coal on the flue sheet as possible, and gradually sloping the fire bed towards the door sheet to the height or higher than the firedoors. This results in the draft being forced through the fire bed in the thinner areas towards the flue sheet, which usually is hindered by the lack of draft between the grates and the arch brick. New firemen sometimes have a hard time learning this because there are fewer training hours available on the K-28 class locomotives compared to the railroad's usual K-36 workhorses which have a larger firebox and are more forgiving of poor technique. These locomotives are popular subjects for model railroaders, and high quality scale models in HOn3 and On3 scales have been produced by several manufacturers since the 1950s.

Comments
  • Moving Dan Markoff's amazing locomotive Eureka and Palisades #4 to Bolder Nv. 7 лет назад
    Moving Dan Markoff's amazing locomotive Eureka and Palisades #4 to Bolder Nv.
    Опубликовано: 7 лет назад
  • За кулисами самого мощного круглого дома Америки 7 месяцев назад
    За кулисами самого мощного круглого дома Америки
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Narrow Gauge Reunion, Part 1, the Steam Engines 9 лет назад
    Narrow Gauge Reunion, Part 1, the Steam Engines
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Riding behind a Steam Locomotive on the Durango and Silverton 3 года назад
    Riding behind a Steam Locomotive on the Durango and Silverton
    Опубликовано: 3 года назад
  • Lytum & Hyde goes to the Granite Creek and Rattlesnake RR 2 недели назад
    Lytum & Hyde goes to the Granite Creek and Rattlesnake RR
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Icy Road Madness Caught on Camera #9 1 день назад
    Icy Road Madness Caught on Camera #9
    Опубликовано: 1 день назад
  • Roundhouse & Steam Shop Private Tour, Durango & Silverton Narrow Gauge Railroad 6 месяцев назад
    Roundhouse & Steam Shop Private Tour, Durango & Silverton Narrow Gauge Railroad
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Rebirth of a Locomotive - D&SNG No. 482 11 месяцев назад
    Rebirth of a Locomotive - D&SNG No. 482
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Крупнейшее железнодорожное депо в Австралии 2 года назад
    Крупнейшее железнодорожное депо в Австралии
    Опубликовано: 2 года назад
  • D&RGW K37 #493 5 лет назад
    D&RGW K37 #493 "Comes Alive" 1/24/2020 Part 1
    Опубликовано: 5 лет назад
  • How a Steam Locomotive Works (Union Pacific 2 года назад
    How a Steam Locomotive Works (Union Pacific "Big Boy")
    Опубликовано: 2 года назад
  • Посетите мастерские Nevada Northern Shops осенью 2025 года. Паровозы, дизели первого поколения. 2 недели назад
    Посетите мастерские Nevada Northern Shops осенью 2025 года. Паровозы, дизели первого поколения.
    Опубликовано: 2 недели назад
  • D&SNGRR Engine 480 Leads the Inaugural Run to Silverton, CO! 4K 7 лет назад
    D&SNGRR Engine 480 Leads the Inaugural Run to Silverton, CO! 4K
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Durango & Silverton 7 лет назад
    Durango & Silverton "Before The Fire" Roundhouse Tour 1988
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Почему железным дорогам не нужны деформационные швы 1 год назад
    Почему железным дорогам не нужны деформационные швы
    Опубликовано: 1 год назад
  • Lehigh Valley Railroad Roundhouse - Abandoned 4 года назад
    Lehigh Valley Railroad Roundhouse - Abandoned
    Опубликовано: 4 года назад
  • Редкие старые двигатели заводятся со звуком, который взорвет вам уши ▶18 9 часов назад
    Редкие старые двигатели заводятся со звуком, который взорвет вам уши ▶18
    Опубликовано: 9 часов назад
  • Top 15 Extinct American Steam Locomotives 10 лет назад
    Top 15 Extinct American Steam Locomotives
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Самый большой взорвавшийся паровоз 🚂 Взрыв C&O 1642 🚂 История в темноте 3 года назад
    Самый большой взорвавшийся паровоз 🚂 Взрыв C&O 1642 🚂 История в темноте
    Опубликовано: 3 года назад
  • Испытание Советского трактора КИРОВЕЦ c V12 В БОЛОТЕ 14 часов назад
    Испытание Советского трактора КИРОВЕЦ c V12 В БОЛОТЕ
    Опубликовано: 14 часов назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5