У нас вы можете посмотреть бесплатно Get Organized by Using the Cloud: Part 2 - How to use Google Drive или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video Dylan Stewart, aka The MacWhisperer, continues the discussion of how to use different cloud storage and cloud computing solutions. In part 2 he explores, explains, and gives clear tips on how to best use and get the most out of Google Drive. We learn how to access google docs that have been shared with you, how to create new documents, how to import existing documents, how to collaborate, and how to organize your docs with folders. Dylan Stewart teaches a monthly technology course geared towards every user from beginner to advanced, that focuses on one specific tech tool each month. If you would like to check out the membership you can get a special discounted price and a 30-day trial by clicking here: themacwhisperer.com/trial77 You can learn more about Dylan Stewart and the MacWhisperer by clicking here: themacwhisperer.com