У нас вы можете посмотреть бесплатно (RUST) How To Write Plugins - Part 1: Setting Up или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Welcome to the series! My goal by the end is to teach you the necessary tools needed to create your own plugins, whether it be a small mod or an entire gamemode overhaul! Hope you enjoy :) In this video I'll be showing you guys how to set up a local test server easily, and setup your test plugin project using Visual Studio Community. ////////RESOURCES\\\\\\\\ EZ-Rust (Windows): https://www.dropbox.com/s/h4y55wea4kb... EZ-Rust (Ubuntu): https://www.dropbox.com/s/m2o91uzov05... RustOxideUpdate Source Files: https://www.dropbox.com/s/ptlrqhsibqx... ^Not needed for this tutorial, but if you would like to read the source code here you go! My GitHub : https://github.com/TuckerBrinkman Code Snippet: (Your code should look something like this by the end) using Oxide.Core; using Oxide.Core.Configuration; using Oxide.Game.Rust.Cui; using ProtoBuf; using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using UnityEngine; namespace Oxide.Plugins { [Info("Test Rust Plugin", "Author Name Here", "0.0.1")] public class TestRustPlugin : RustPlugin { void Init() { } } }