У нас вы можете посмотреть бесплатно Stop Forcing Sales and Start Asking Questions | Podcast Ep. 133 | Toolbox for the Trades или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Service Business Evolution coach/trainer Derrek Hofrichter teaches service technicians like Lamont Page of Worley’s Home Services to work smarter, not harder, by building relationships with customers via basic communication skills. Lamont Page & Derrek Hofrichter recently joined ServiceTitan’s Jackie Aubel as part of Season 8 of the “Toolbox for the Trades” podcast, which included Page’s and Hofrichter’s thoughts on: How focusing on relationships builds customer equity The work/life benefits of good communication Why techs need to ask good questions to gain trust Learn what questions to ask customers What sets the sales experts apart from the amateurs