У нас вы можете посмотреть бесплатно Vernacular Games Podcast 21 :: Defining Game Genres или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Here we examine concepts surrounding the defining of game genres using our previous definitions of Foundational, Framing and Refining mechanics, as well as the NarVisAud to seek a better way of identifying the differentiating elements of games. Cliff Notes 00:05 Statement of Subject and Intent 01:40 Composite Experience Definition 02:26 The 3-major definers of Genre 05:36 Examples of Striking NarVisAud 07:30 Mechanical Identity Recap 08:18 Examples of Identity Elements 10:30 Genre type: Upgrade Hunter 11:31 Examples of different Upgrade Hunters 12:28 The Framing Mechanics that differ in our 4 examples 18:02 Restatement of each example as Foundation then Framing 19:00 Theming in relation to genre as 19:51 Some examples of game themes 21:16 Approaching genre as multiple elements packaged together 22:10 Figuring out core elements through element removal 24:26 The intent of genres for the consumer 25:04 Failed genre names 27:25 Invitation to explore genre name redefinition 27:45 Preview for next week's cast and Sign off