У нас вы можете посмотреть бесплатно Struggling to Optimize My Open World Game | Devlog #6 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
🎮 Wishlist Sacred Forest on Steam Now 🌳👉 https://store.steampowered.com/app/28... Please subscribe, like and turn on notifications if you enjoyed the video! 🔖 CHAPTERS 0:00 - Intro 0:31 - Camera/Player 1:31 - New Areas 2:42 - Current Performance 3:47 - What Should I Do 4:35 - Structures/Buildings 7:30 - Foliage This is my seventh devlog for Sacred Forest -- an open world game developed in Godot. In this video I go over my performance issues and various ways of trying to optimize the game. MultiMeshExtractor Tool: / multimeshextract-116842066 Test Scripts: / test-scripts-for-116843218 Spatial Gardener Plugin by Dreadpon: https://github.com/dreadpon/godot_spa... Patreon: / blekoh Discord: / discord Tools: PureRef - https://www.pureref.com/ Godot - https://godotengine.org/ Blender - https://www.blender.org/ #devlog #gamedev #indiedev #godot