У нас вы можете посмотреть бесплатно Into the Breach Design Postmortem или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this 2019 GDC session, Subset Games co-founder Matthew Davis details the Into the Breach design process from early drafts to the final balancing decisions. Davis dives into years of cut content and iteration to show how Subset Games approached the difficult design challenges of making Into the Breach. Register for GDC: https://ubm.io/2yWXW38 Join the GDC mailing list: http://www.gdconf.com/subscribe Follow GDC on Twitter: / official_gdc GDC talks cover a range of developmental topics including game design, programming, audio, visual arts, business management, production, online games, and much more. We post a fresh GDC video every day. Subscribe to the channel to stay on top of regular updates, and check out GDC Vault for thousands of more in-depth talks from our archives.