У нас вы можете посмотреть бесплатно Game-Changers: The Cannes Lions 2025 Titanium Shortlist или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Shannon breaks down The Daily Carnage's top 8 picks from the 2025 Cannes Lions Titanium category shortlist, including: 1. “Minefield Honey: Harvesting Hope” by Saatchi & Saatchi Ukraine 2. EDF “The Flame that Wasn’t a Flame” by BETC 3. E.l.f Beauty “So Many Dicks” by Oberland 4. AXA “Three Words” by Publicis Conseil 5. Finch “36 Months” 6. Powerade “The Athletes Code” by Ogilvy 7. Mastercard “Life Donor Card” by MRM Germany 8. Academy of Motion Picture Arts & Sciences, Rakish, Chicago Hearing Society “Caption With Intention” by FCB Chicago 🎯 Welcome back to The Daily Carnage Show, your weekly dose of marketing mayhem. From campaign wins and cringes to news, tools, and trends worth your clicks, we break down the biggest headlines in marketing so you don’t have to. Whether you’re a brand nerd, ad critic, or just here for the weird stuff brands do online, this is your corner of the internet. 📅 New episodes every Friday! 📰 Subscribe to the newsletter: carney.co/daily-carnage 📱 Follow us on socials: @thedailycarnage 💬 Hot takes and biz inquiries: [email protected]