• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Lambretta GP 225 - First Start in 26 years скачать в хорошем качестве

Lambretta GP 225 - First Start in 26 years 5 дней назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Lambretta GP 225 - First Start in 26 years
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Lambretta GP 225 - First Start in 26 years в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Lambretta GP 225 - First Start in 26 years или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Lambretta GP 225 - First Start in 26 years в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Lambretta GP 225 - First Start in 26 years

I rebuilt a Lambretta GP (Indian 1988) last summer. I'd bought the scoot (£700) in 1998 from a chap in London who was apparently in 'Grange Hill'. I got the scooter running with its 150 engine in 98 and then garaged it as a future project to upgrade. So this summer I did it over a few weeks. I bought a barrel and piston, crank, clutch, bearings, reed valve and a few bits and bobs from different parts dealers. The Mickeck came with the scoot. I'm not a keen sprayer and besides I never liked losing sleep over little scratches so I didn't respray any of the body work but resprayed the hubs and forks in standard silver. I already had an Indian 200 engine so I used that and only modified the bump stop a few millimetres to fit the Continental 4x10. When I looked under the body I found the front right strut was cut in half (which I welded a new half strut to) and that the back had been cut down between the rack holes and welded back on. The rear foot board hangs had been cut by an inch and holes for rear pegs drilled into them but the boards still fit fine. I've kept the 6V standard points and condensor stator as I never had any trouble with them in the 80's. I didn't want to buy an alloy barrel kit as I wanted an old school scoot and also as I had ridden my old 225 stage 5 throughout the 80's all over the country doing thousands of miles on rallies with no issues I didn't see the point. I also use to tune Lambrettas to stage 6 and the feeling of doing that work and then riding the scoot long distances with no issues use to be very rewarding. I'm a tinkerer, I can't do 'bolt ons'...and I'm nostalgic. It passed the MOT with no problems other than the 'exhaust is a bit loud mate' obligatory motorcycle mechanic response which took me straight back to the 80's again. As usual the engine has been out again since the vid to fit a new crank and oil seal plate that had warped. In actual fact the oil seal plate was already bent in the video which I hadn't spotted in the build and that is the smoke you see at the end. I was so use to smelling that burnt SAE90 smell that I couldn't figure it out properly until I investigated it. The new oils don't have that distinctive SAE90 smell we all know even when burning. It now has a new steel oil seal plate put in. Gearing is SX200 with a 16 dog sprocket (6%) and a 4x10 tyre (6%) - Overall ratio 4th - 4.25. The engine is actually a 230cc now with the 60mm crank and I like tall gears for low rev high speed cruising but I haven't pushed it yet. My old 80's 225 use to have a 4x10 with TV200 gears so the overall ration was 4.18 which is even less revvy so my new setup should work in theory. I've had a lot of fun building and remembering how good it was to do. It brought back a lot of stories and good memories. Let me know what you think in the comments. Lew (Jez)

Comments
  • Full Restoration Engine MZ 250 Motorcycle 3 дня назад
    Full Restoration Engine MZ 250 Motorcycle
    Опубликовано: 3 дня назад
  • FIXING UP A 1959 SERIES 1 LAMBRETTA 3 недели назад
    FIXING UP A 1959 SERIES 1 LAMBRETTA
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Ultimate Lambretta touring engine? #kickbackgarage 3 недели назад
    Ultimate Lambretta touring engine? #kickbackgarage
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Уникальный Мотор - Стартер и Гидравилика на Мотоцикл Минск 4 дня назад
    Уникальный Мотор - Стартер и Гидравилика на Мотоцикл Минск
    Опубликовано: 4 дня назад
  • BEST OF VESPA & LAMBRETTA 2025 2 месяца назад
    BEST OF VESPA & LAMBRETTA 2025
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Allwyn Pushpak Reproduction Lambretta GP 150 Engine Tear Down 10 месяцев назад
    Allwyn Pushpak Reproduction Lambretta GP 150 Engine Tear Down
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Starting LUAZ(ЛуАЗ) 969 after 15 Years + Test Drive 1 день назад
    Starting LUAZ(ЛуАЗ) 969 after 15 Years + Test Drive
    Опубликовано: 1 день назад
  • ПРИБЫЛ ГРУЗОВИКОМ КЛАССИЧЕСКИХ АВТОМОБИЛЕЙ! 1 день назад
    ПРИБЫЛ ГРУЗОВИКОМ КЛАССИЧЕСКИХ АВТОМОБИЛЕЙ!
    Опубликовано: 1 день назад
  • Самые НЕУДАЧНЫЕ и НЕНАВИСТНЫЕ грузовики в СССР 2 дня назад
    Самые НЕУДАЧНЫЕ и НЕНАВИСТНЫЕ грузовики в СССР
    Опубликовано: 2 дня назад
  • SLUK | Коллекция Krayem Lambretta — 4-70 л.с.! 1 год назад
    SLUK | Коллекция Krayem Lambretta — 4-70 л.с.!
    Опубликовано: 1 год назад
  • VMC Explorer 244 Malossi V-One 62mm SIP Welle Motoraufbau Engine Build 1 год назад
    VMC Explorer 244 Malossi V-One 62mm SIP Welle Motoraufbau Engine Build
    Опубликовано: 1 год назад
  • 1955 Lambretta 150 ld restoration -assembling -episode#14  #lambretta #motorcycle #restoration 6 месяцев назад
    1955 Lambretta 150 ld restoration -assembling -episode#14 #lambretta #motorcycle #restoration
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • I GAVE THIS TINY MOPED A RIDICULOUS ENGINE 4 дня назад
    I GAVE THIS TINY MOPED A RIDICULOUS ENGINE
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Тракторы с калоризаторными двигателями 2 недели назад
    Тракторы с калоризаторными двигателями
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Restauro Lambretta 150li Seconda serie 9 лет назад
    Restauro Lambretta 150li Seconda serie
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Starting BRUTAL Soviet BIG TRUCK | Start After 20 Years - Monster TRUCK 2 дня назад
    Starting BRUTAL Soviet BIG TRUCK | Start After 20 Years - Monster TRUCK
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Lifetime-Abused 1961 Omega Watch Restoration – Welding Heavy Case Damage - Automatic Seamaster 4 дня назад
    Lifetime-Abused 1961 Omega Watch Restoration – Welding Heavy Case Damage - Automatic Seamaster
    Опубликовано: 4 дня назад
  • BIGGEST SCOOTER MEET YET !! 4 месяца назад
    BIGGEST SCOOTER MEET YET !!
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • 8 НЕОБЫЧНЫХ ТРАКТОРОВ, В существование которых фермеры не могли поверить. 1 день назад
    8 НЕОБЫЧНЫХ ТРАКТОРОВ, В существование которых фермеры не могли поверить.
    Опубликовано: 1 день назад
  • ‘Barn find’ 1960 lambretta… Will it run? … and ride 1000 miles…. To the lambretta euro in France 1 год назад
    ‘Barn find’ 1960 lambretta… Will it run? … and ride 1000 miles…. To the lambretta euro in France
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5