У нас вы можете посмотреть бесплатно Science Says DON'T USE This Campaign Objective in Facebook Ads или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
📩 Sign up for my mailing list: https://mailchi.mp/c778ef5cd2d3/123 I asked science to tell us which Facebook Ads campaign objective is the BEST and WORST to use for Spotify music promotion. I ran an experiment to compare the 3 available types of Meta Ads conversion campaigns: Engagement, Leads, and Sales, and at least the answer was clear for the one you should NOT use... ☎️ For help with your next music marketing project, contact me via my website: https://kyletheally.com/ 🙋♂️ Sign up for Hypeddit: https://hypeddit.com/r/kyletheally/ 🎥 Subscribe on YouTube: / @kyle_the_ally 📸 Follow on Instagram: / kyle_the_ally 🕺 Follow on TikTok: / kyle_the_ally CONTENTS 0:00 - Introduction 0:47 - Motivation 2:15 - Experiment Setup 6:15 - Results 9:10 - Conclusion and Recommendations #spotify #musicmarketing #facebookads