У нас вы можете посмотреть бесплатно BoldDesk® November 2024: Live Chat & Omnichannel Updates! или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Explore the latest features in BoldDesk's Live Chat and Omnichannel updates, including custom fields, CSAT surveys, and new integrations with Instagram and Twilio. Learn about enhanced security with IP blocking, message editing, and AI tools for chat. Plus, check out improved mobile app functionality and chat reports. BOOKMARK DETAILS ---------------------------------- [00:00] Introduction [00:12] Chat module and its admin settings updates [08:37] Chat notification updates [09:40] Omni-channel support updates [11:37] Report & analytics updates [12:01] Mobile app chat module updates BOLDDESK ------------------ Product overview: https://www.bolddesk.com/features Live chat: https://www.bolddesk.com/live-chat Omnichannel inbox: https://www.bolddesk.com/omnichannel-... Product updates: https://releases.bolddesk.com/product... Blog: https://www.bolddesk.com/blogs/live-c... Instagram integration: https://support.bolddesk.com/kb/secti... Twilio integration: https://support.bolddesk.com/kb/secti... Manage fields and forms: https://support.bolddesk.com/kb/artic... Multilingual support in live chat widget: https://support.bolddesk.com/kb/artic... How to block or unblock live chat for specific ip’s: https://support.bolddesk.com/kb/artic... Get in touch: https://www.bolddesk.com/contact-us SUBSCRIBE ------------------- BoldDesk on YouTube: / @bolddesk SOCIAL COMMUNITIES -------------------------------------- Facebook: / bolddeskapp X: / bolddesk LinkedIn: / bold-desk-app Instagram: / bolddeskofficial #BoldDesk #LiveChat #Omnichannel #CustomerSupport #AI #SMSIntegration #InstagramIntegration #CSAT #MultilingualSupport #Reporting #MobileAppUpdates #CustomerExperience