• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to Tune SUSPENSION | Part 2: Camber, Toe, and Roll Bars | Gran Turismo 7 Tuning Guide скачать в хорошем качестве

How to Tune SUSPENSION | Part 2: Camber, Toe, and Roll Bars | Gran Turismo 7 Tuning Guide 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to Tune SUSPENSION | Part 2: Camber, Toe, and Roll Bars | Gran Turismo 7 Tuning Guide
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to Tune SUSPENSION | Part 2: Camber, Toe, and Roll Bars | Gran Turismo 7 Tuning Guide в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Tune SUSPENSION | Part 2: Camber, Toe, and Roll Bars | Gran Turismo 7 Tuning Guide или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to Tune SUSPENSION | Part 2: Camber, Toe, and Roll Bars | Gran Turismo 7 Tuning Guide в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to Tune SUSPENSION | Part 2: Camber, Toe, and Roll Bars | Gran Turismo 7 Tuning Guide

TO SKIP THE THEORY SECTION, GO TO 9:49 Part 2 of my suspension tuning guide is here! In this part, I cover camber, toe, and anti-roll bars. As with part 1, I start off with quite a bit of theoretical discussion, so feel free to skip that if you don’t find it useful. I put quite a bit of time into this one, so I hope you all enjoy! As always, leave your feedback, questions, and comments below. If you want to see more tuning guides like these, let me know in the comments! Example of rotational G not being accurate:    • Do NOT Trust These Numbers in Gran Turismo 7   Part 1 of my suspension tuning guide:    • How to Tune SUSPENSION | Part 1: Springs a...   Music in the theory section is "lost time" by Prod. Riddiman. All credit goes to them!    • lost time - lofi hip hop beat [FREE FOR PR...   SETTINGS: Transmission: Manual TC: 0 ABS: Default Auto-Drive: Off ASM: Off Countersteering Assistance: Off Controller Steering Sensitivity: 7 PSN: iiHarmonic _______________________________________________________________________________________________ 0:00 - Intro 0:48 - Camber Theory 4:32 - Toe Theory 6:30 - Anti-Roll Bar Theory 9:49 - In-Game Testing 10:30 - Baseline Lap 12:39 - Too Much Camber 13:30 - Not Enough Camber 14:57 - My Preferred Camber Settings 15:58 - Camber on the Driven Wheels 17:00 - Stiff ARBs 18:13 - Soft ARBs 18:55 - Stiff Front ARB, Soft Rear 20:11 - Soft Front ARB, Stiff Rear 21:08 - My Preferred ARB Settings 21:30 - Front Toe-Out 22:51 - Rear Toe-In 23:51 - Final Thoughts #GranTurismo7 #GT7

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5