У нас вы можете посмотреть бесплатно I Learned 3D Modeling to Bring Anime Illustration to Life или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video, I went through my journey of learning modeling in ZBrush, animation in Cinema4D and Redshift in order to bring 2D anime illustration to life. Most of the process I showed can be done in Blender, the main difference will be the renderer. Mika Pikazo tweeted this! / 1665343326365659138 Illustration Reference: 🎨 'Fly Me To The Moon' by Mika Pikazo: https://www.pixiv.net/en/artworks/103... Artists Mentioned: 🎨 Mika Pikazo: / mikapikazo 🎨 Matthieu Braccini: / matthieubraccini 🎨 Sakaki Kaoru: / sakaki_kaoru 🎨 SUKIMA SANGYO: / @sukimasangyo 📁 Files: https://drive.google.com/drive/folder... ZBrush Resources: ✏️ Sakaki Kaoru's Brushes: https://sakaki-kaoru.gumroad.com/ 💻 I followed this playlist while modeling: • Chapter3-1 Mannequinのカスタマイズ(書籍 ZBrush... Awesome C4D Tutorials: 💻 Marc Urtasun IK Rig: • C4D Quicktip - Dynamic Leaves. 💻 New Plastic IK Rig: • Cinema 4D Tutorial - Rigging & Animat... Chapters: 00:00 Intro 00:40 Breakdown 01:42 Modeling 05:40 Composition 07:30 Animation 11:24 Texturing 13:58 Final Outcome My editing files: https://tppo.gumroad.com/ Any questions? feel free to message me: 🤔 / _tppo