• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

ReadingLive: Using double stimulation in families with young children 2021-04-19 скачать в хорошем качестве

ReadingLive: Using double stimulation in families with young children 2021-04-19 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
ReadingLive: Using double stimulation in families with young children 2021-04-19
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: ReadingLive: Using double stimulation in families with young children 2021-04-19 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно ReadingLive: Using double stimulation in families with young children 2021-04-19 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон ReadingLive: Using double stimulation in families with young children 2021-04-19 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



ReadingLive: Using double stimulation in families with young children 2021-04-19

ReadingLive: Moscow CHAT Reading Club is a forum for psychologists, educators, researchers, students and all those interested in Cultural-Historical Psychology and Activity Approach. Note: Cultural-Historical Psychology and Activity Theory (CHAT) Meeting 5. April, 19 (2021) Topic: Using double stimulation to understand how significant positive and lasting change can happen in families with young children Experts to speak: 👨‍💼 Nick Hopwood, Education Researcher and Professor at the University of Technology, Sydney, Australia. 👩‍💼 Annalisa Sannino, Professor at the Faculty of Education and Culture, Tampere University, Finland. The invited expert focused on how transformative agency arises in families where parents are struggling with caring for young children. On the example of two cases from Australia where parents faced challenges related to feeding their children, the expert illustrated how, through double stimulation, parents can apply multiple auxiliary tools to construct new motives, enabling them to expand understandings and develop new possibilities for action. ⏰ Timecode: 00:00 - Opening word by the Olga Rubtsova 03:20 — Nick Hopwood tells the story of Henry 04:52 - Presentation of the report «Using double stimulation to understand how significant positive and lasting change can happen in families with young children» 32:51 - Annalisa Sannino, professor at the Faculty of Education and Culture, University of Tampere, Finland, comments on the presentation About the project: “ReadingLive” is a scientific and educational project, operated by: ◾ Center for Interdisciplinary Research on Contemporary Childhood https://en.childresearch.ru/ ◾ International UNESCO Chair “Cultural-Historical Psychology of Childhood” http://vygotsky.mgppu.ru/index.php/en... ◾ The International Journal “Cultural-Historical Psychology” https://psyjournals.ru/en/kip/index.s... ◾ The University project “Vygotsky’s Library”   / vygotskylibr.  . The project is aimed at psychologists, educators, researchers, students and all those interested in Cultural-Historical Psychology and Activity Approach. “ReadingLive” is a special setting, where people from all over the world are invited to read and discuss both classical and contemporary works, written in the framework of the Cultural-Historical Psychology and Activity Approach. Project Moderators 👩‍💼 Olga Rubtsova - PhD in Psychology, Associate Professor, Head of the Center for Interdisciplinary Research on Contemporary Childhood, MSUPE (https://en.childresearch.ru/team/olga...) 👩‍💼 Anna Shvedovskaya - PhD in Psychology, Associate Professor, Head of Department of Information & Publishing Projects, MSUPE (https://psyjournals.ru/en/authors/a14...) Our contacts Email: [email protected] Facebook:   / moscowchatre.  . Russian Psychological Issues: https://psyjournals.ru/en/ #MSUPE #ReadingLive #CHAT #psyjournals #CIRCC #ZPD #vygotsky #MoscowCHATReadingClub

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5