• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

RC ASW28 with the canopy: Flight Three скачать в хорошем качестве

RC ASW28 with the canopy: Flight Three 4 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
RC ASW28 with the canopy: Flight Three
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: RC ASW28 with the canopy: Flight Three в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно RC ASW28 with the canopy: Flight Three или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон RC ASW28 with the canopy: Flight Three в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



RC ASW28 with the canopy: Flight Three

This is the ASW28. It has an EPO foam and plastic construction. All the servos are 9 grams each. The model came with a brushless motor and folding prop with a 30A ESC. I flew this on a 3S 2200mAh lipo battery. Flight Review: Using the canopy on this flight, the plane was slightly nose heavy, affecting its glide rate. The sounds are more imersive with the canopy on. Without the motor, the sounds of the aircraft resonating with the wind are incredibly telling of the airspeed and also stability. Under full glide at (1:30), I dive into a vertical climb, hoping for a loop. Unfortunately, I was lacking momentum. With ample height, i tried again successfully passing the 12 o'clock position in the loop just as you hear the airspeed drop. The propellers clack on the outside fuselage through the negative g menouver. at (3:00) minutes, the first landing of the flight takes place. I accidentally added power, and you can hear the motors rejecting this decision. The second landing was at (7:00), bouncing a little. The third landing was at (10:15), clipping the port wing. The fourth and final landing at (11:00) was fast and bouncy.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5