У нас вы можете посмотреть бесплатно Basics of 3D Computer Graphics (for goobers!) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video, we discuss some basic concepts surrounding Linear Algebra and its applications to 3D Computer Graphics. These concepts include vectors, basic transformations, orthogonal projection, perspective projection, raymarching, and basic geometry in 2D and 3D. CONTENTS Intro: 0:00 Making a Circle: 0:26 3D Projections: 1:35 Raymarching: 3:16 Making a Sphere: 4:34 Conclusion: 5:56 This is a group project for a Linear Algebra course at Drury University, taught by Dr. Colin Barker and taken during the Spring 2024 Semester. Students involved: "C", Elijah Dean, Sean Greeley, Justin Kroh, Richard Walker. Textbook used: Linear Algebra and Its Applications, 6th Edition by David C. Lay; Judi J. McDonald; Steven R. Lay Raymarching Tutorial by Art of Code: • Ray Marching for Dummies! Shadertoy: https://www.shadertoy.com/browse With music by Kevin Macleod and Justin Kroh #maths #graphics #programming