• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Power Behind What We Buy, What We Do, and Who We Want to Be | Marcus Collins | Talks at Google скачать в хорошем качестве

The Power Behind What We Buy, What We Do, and Who We Want to Be | Marcus Collins | Talks at Google 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Power Behind What We Buy, What We Do, and Who We Want to Be | Marcus Collins | Talks at Google
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Power Behind What We Buy, What We Do, and Who We Want to Be | Marcus Collins | Talks at Google в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Power Behind What We Buy, What We Do, and Who We Want to Be | Marcus Collins | Talks at Google или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Power Behind What We Buy, What We Do, and Who We Want to Be | Marcus Collins | Talks at Google в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Power Behind What We Buy, What We Do, and Who We Want to Be | Marcus Collins | Talks at Google

Award-winning marketer and cultural translator, Marcus Collins, joins us to discuss the evolution of brand and his book "For the Culture: The Power Behind What We Buy, What We Do, and Who We Want to Be". There is more change happening around us than ever before;these changes have brought with them a host of new expectations--from how we engage with work, to our health, our family, and seemingly everything that touches day-to-day living. Unsurprisingly, these changes have created new expectations with regard to brands and how we engage with them. Get the book here: https://goo.gle/3LhzgYG. For more information on Marcus, please visit http://marctothec.com/. Marcus Collins serves as the Chief Strategy Officer at Wieden+Kennedy New York and is a marketing professor at the Ross School of Business, University of Michigan. His deep understanding of brand strategy and consumer behavior has helped him bridge the academic-practitioner gap for blue-chip brands and startups alike. He is a recipient of Advertising Age's 40 Under 40 award and Crain's Business' 40 Under 40 award, and a recent inductee into the American Advertising Federation’s Advertising Hall of Achievement. Over the course of his career, Marcus has developed a practice for creating culturally contagious ideas that inspire people to take action. His strategies and creative contributions have led to the launch and success of Budweiser’s “Made In America” music festival, the Brooklyn Nets (Hello Brooklyn!), and State Farm’s “Cliff Paul” campaign – among others. Moderated by Michael Burke. #talksatgoogle #business

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5