У нас вы можете посмотреть бесплатно How To Improve First Call Resolution или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
First call resolution (FCR) is one of the essential contact centres metrics. Getting a client’s problem solving while the first contact is one of the most comfortable and cost-effective methods to enhance the client experience. A strong FCR not only means that your team gives excellent service, but it also proves that your clients are receiving the solutions they want in a fast mode, which improves their overall satisfaction. In this video, you will understand the best ways which business can use to improve their first call resolution. To know more, visit https://www.acefone.com/uk/ or call us on 0800-084-3663 #Acefone #FCR #FirstCallResolution Subscribe to our channel: / @acefone Stay connected with Acefone. Facebook: / acefoneuk Twitter: / acefoneuk Linkedin: / acefoneuk Pinterest: / acefoneuk