• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How Product Knowledge Can Increase a Customer's Loyalty скачать в хорошем качестве

How Product Knowledge Can Increase a Customer's Loyalty 11 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How Product Knowledge Can Increase a Customer's Loyalty
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How Product Knowledge Can Increase a Customer's Loyalty в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How Product Knowledge Can Increase a Customer's Loyalty или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How Product Knowledge Can Increase a Customer's Loyalty в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How Product Knowledge Can Increase a Customer's Loyalty

www.HeartOfAchievement.com - Join Angela Megasko as she discusses the importance of product knowledge training for your sales representatives. There are seven things to keep in mind when training your staff: 1. It's critical for staff to know the inventory of your products. 2. The staff must be comfortable with the price points for the different products in a category so that they can provide comparisons for the customer. 3. Your staff must know the sizes, styles and colors that products are available in. 4. Knowing how a product was made and how it is distributed is another detail that your staff should know about your product. 5. Sometimes knowing about the manufacturer of a product is interesting for a customer so learn those details. 6. It is critical for your staff to be knowledgeable about the warranties of the products you're selling. Sales reps should help the customer understand how to keep the warranty valid. 7. What are some of the practical applications of the product that the sales rep can share with the customers.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5