• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

New Mazda 2 2019 Full Review and Test Drive скачать в хорошем качестве

New Mazda 2 2019 Full Review and Test Drive 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
New Mazda 2 2019 Full Review and Test Drive
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: New Mazda 2 2019 Full Review and Test Drive в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно New Mazda 2 2019 Full Review and Test Drive или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон New Mazda 2 2019 Full Review and Test Drive в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



New Mazda 2 2019 Full Review and Test Drive

New Mazda 2 2019 Full Review and Test Drive. In a segment as competitive as the small car class, manufacturers are under huge pressure to offer buyers fantastic value for money. In this respect, the Mazda 2 doesn’t get off to a great start because it looks expensive next to rivals such as the Ford Fiesta, Hyundai i20 and Skoda Fabia. However, look beyond the brochure price and the 2 has a range of engines that tend to prove frugal in the real world, and trim levels that offer plenty of kit and safety features. Mazda 2 buyers can choose from three naturally aspirated 1.5-litre petrol engines, and the mid-range 89bhp Skyactiv-G version is a popular choice. Lacking a turbocharger, which most of its rivals use in order to boost mid-range poke, you need to rev the engine hard to make good progress on motorways. Around town this is less of an issue and it feels responsive enough. If you hanker for something quicker, there’s also a 113bhp version. However, the truth is it doesn’t feel dramatically more powerful, yet costs more to buy and run. We’re yet to try the entry-level 74bhp version, or the automatic gearbox, which is available exclusively with the 89bhp petrol. SE+, SE-L+ and SE-L Nav+ get 15in wheels, which offer the smoothest ride. They allow the 2 to smooth the edges off large bumps such as speed humps, but there’s no getting away from the fact that the 2 is a little on the firm side. When you encounter potholes and broken tarmac, it tends to jostle you around. We wouldn’t call it uncomfortable, but if you’re looking for the best-riding cars in the class, the Ford Fiesta and VW Polo should be top of your list. The more expensive Sport Nav+ trims and above come with larger 16in wheels that only exacerbates the issue, making bumps feel even more abrupt. If you fancy something more entertaining and capable we’d steer you towards a Ford Fiesta or Seat Ibiza. Why? Well, when you’re pressing on the 2's steering doesn’t tell you much about how much grip the front wheels have on the road, and the ultimate grip levels aren’t especially high. On the plus side, the weight of the 2’s steering is consistently well judged, whether you’re scooting through town or cornering hard, and the body stays relatively level in bends thanks to that firmer-than-usual suspension. Cars in this class aren’t always very adept at isolating wind and road noise, and the Mazda 2 is par for the course - it generates a fair bit of both at 70mph. The 1.5-litre petrol engines also sound coarse when you rev them – especially compared to rivals’ motors, such as the Fiesta 1.0 petrol – and send vibrations through the steering wheel and pedals, too. There’s a good range of adjustment to the seat and steering wheel, including height adjustment on all versions, so even tall drivers should be able to get comfortable. Electric seats aren’t available on any of the trims, but that’s in line with most of its rivals. The pedals line up nicely with the driver’s seat, too, for a comfortable driving position. The windscreen pillars are relatively slim and the side windows large, so your vision forwards and to the side is pretty clear. Rear visibility is less generous, as the 2’s sloping roofline and styled rear combine to result in a smaller-than-average rear screen. Rear parking sensors aren’t available as an option on the two lower trims, but they are standard on SE-L Nav+ and above, while range topping GT Sport+ models have a rear-view camera, too. One of the 2’s best features an impressive infotainment system that’s available on SE-L Nav+ versions and above. You can control the system using the 7.0in touchscreen, which is responsive but does have some fiddly icons. More intuitive is the large, conveniently positioned rotary controller that sits between the front seats, which can be used to scroll through the various options. It’s much less distracting and makes it simple to use on the move. Entry-level cars make do with a simple monochrome display that you control via rotary dials and buttons, and it can’t be upgraded. Apple CarPlay and Android Auto are also available as a £350 option on SE-L Nav+ and above. Soft-touch materials on the dashboard feel surprisingly classy while the leather-wrapped steering wheel and gearknob sit nicely in your hands. Some other bits of the interior feel lower-rent, though, including the scratchy plastics in the storage area by the gearlever, and the fake carbon-fibre on the inside of the doors. GT Sport Nav+ gets a choice of different interior finishes, including black or stone leather inlays, which give it a much more enticing and upmarket feel. Despite its small dimensions, the Mazda 2 offers plenty of space for two adults in front. There’s more than enough leg and elbow room, and even six-footers won’t find their heads against the roof lining. #SDADan

Comments
  • Comedy Club: Голосовые от друга | Батрутдинов, Карибидис, Шкуро @ComedyClubRussia 15 часов назад
    Comedy Club: Голосовые от друга | Батрутдинов, Карибидис, Шкуро @ComedyClubRussia
    Опубликовано: 15 часов назад
  • Mazda 2 Mild Hybrid 1.5 litre review (Mk3) 2022 model year 3 года назад
    Mazda 2 Mild Hybrid 1.5 litre review (Mk3) 2022 model year
    Опубликовано: 3 года назад
  • Рост цен на технику, продукты и машины. «Роснефть» и «Лукойл»: чем заменить нефтегазовые доходы? 11 часов назад
    Рост цен на технику, продукты и машины. «Роснефть» и «Лукойл»: чем заменить нефтегазовые доходы?
    Опубликовано: 11 часов назад
  • Удар по Новороссийску: РФ лишится экспорта из Черного моря? Михаил Крутихин 13 часов назад
    Удар по Новороссийску: РФ лишится экспорта из Черного моря? Михаил Крутихин
    Опубликовано: 13 часов назад
  • Mazda 2 1.5 SkyActiv-G 90 KM 6AT SkyPASSION (2019) - POV Drive | Project Automotive 6 лет назад
    Mazda 2 1.5 SkyActiv-G 90 KM 6AT SkyPASSION (2019) - POV Drive | Project Automotive
    Опубликовано: 6 лет назад
  • География Уральских Пельменей - Хорватия – Уральские Пельмени 1 день назад
    География Уральских Пельменей - Хорватия – Уральские Пельмени
    Опубликовано: 1 день назад
  • ⚡️НОВОСТИ | АВАРИЙНАЯ ПОСАДКА SUPERJET | СНЕГ В МОСКВЕ | ДТП С МАРШРУТКОЙ: СЕМЕРО ПОГИБЛИ| НПЗ ГОРИТ 13 часов назад
    ⚡️НОВОСТИ | АВАРИЙНАЯ ПОСАДКА SUPERJET | СНЕГ В МОСКВЕ | ДТП С МАРШРУТКОЙ: СЕМЕРО ПОГИБЛИ| НПЗ ГОРИТ
    Опубликовано: 13 часов назад
  • Mazda2 (ENG) - Test Drive and Review 9 лет назад
    Mazda2 (ENG) - Test Drive and Review
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Mazda 2 | Prueba en carretera 5 лет назад
    Mazda 2 | Prueba en carretera
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Mazda2 2020 - Is Right-Sizing Right For You? (ENG) - Test Drive and Review 5 лет назад
    Mazda2 2020 - Is Right-Sizing Right For You? (ENG) - Test Drive and Review
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Россия без иномарок и айфонов: последствия утильсбора и техсбора | Экономика, налоги, цены, смартфон 12 часов назад
    Россия без иномарок и айфонов: последствия утильсбора и техсбора | Экономика, налоги, цены, смартфон
    Опубликовано: 12 часов назад
  • Пирамида ОФЗ | Правительство занимает триллионы у россиян (English subtitles) @Max_Katz 8 часов назад
    Пирамида ОФЗ | Правительство занимает триллионы у россиян (English subtitles) @Max_Katz
    Опубликовано: 8 часов назад
  • Обзор Mazda 2 2017 | Видео первого теста 8 лет назад
    Обзор Mazda 2 2017 | Видео первого теста
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Что значит + и - на коробке автомат? Как пользоваться ручным режимом на АКПП? 4 года назад
    Что значит + и - на коробке автомат? Как пользоваться ручным режимом на АКПП?
    Опубликовано: 4 года назад
  • Mazda 2: Die clevere Alternative zu Polo, Corsa & Co.? - Test/Review | auto motor und sport 4 года назад
    Mazda 2: Die clevere Alternative zu Polo, Corsa & Co.? - Test/Review | auto motor und sport
    Опубликовано: 4 года назад
  • Вы просыпаетесь в 3 часа ночи? Вашему телу нужна помощь! Почему об этом не говорят? 1 месяц назад
    Вы просыпаетесь в 3 часа ночи? Вашему телу нужна помощь! Почему об этом не говорят?
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Лучшее и худшее в Mazda3 6 лет назад
    Лучшее и худшее в Mazda3
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Как управлять автомобилем с коробкой 6 лет назад
    Как управлять автомобилем с коробкой "автомат". Плюсы.Минусы.
    Опубликовано: 6 лет назад
  • О доносах и доносчиках / Наброски #204 6 часов назад
    О доносах и доносчиках / Наброски #204
    Опубликовано: 6 часов назад
  • Приказ остановить бомбардировки / Обращение президента 9 часов назад
    Приказ остановить бомбардировки / Обращение президента
    Опубликовано: 9 часов назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5