• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Real-World Scope Tests: Coil Amp Ramps, Fuel pump test and MORE!! Do U-Scope? (Episode 2) скачать в хорошем качестве

Real-World Scope Tests: Coil Amp Ramps, Fuel pump test and MORE!! Do U-Scope? (Episode 2) 1 месяц назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Real-World Scope Tests: Coil Amp Ramps, Fuel pump test and MORE!! Do U-Scope? (Episode 2)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Real-World Scope Tests: Coil Amp Ramps, Fuel pump test and MORE!! Do U-Scope? (Episode 2) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Real-World Scope Tests: Coil Amp Ramps, Fuel pump test and MORE!! Do U-Scope? (Episode 2) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Real-World Scope Tests: Coil Amp Ramps, Fuel pump test and MORE!! Do U-Scope? (Episode 2) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Real-World Scope Tests: Coil Amp Ramps, Fuel pump test and MORE!! Do U-Scope? (Episode 2)

Learn practical lab-scope workflows you can use today. We reinforce the basics with real-world tests: checking primary ignition current with a low-amp probe, verifying an entire bank of coils via the common power feed, reading fuel-pump current through a fuse-loop adapter, understanding turn-on oscillations, setting up a clean crankshaft position (CKP) waveform, and using a capacitive secondary probe as a reliable cylinder-ID trigger for multi-channel captures. What you’ll learn How to amp-ramp a coil safely at the fuse box and what a “good” ramp looks like Why turn-on oscillations matter (saturation, driver health, primary circuit integrity) Fast bank-wide coil checks using the common B+ feed (no need to probe every coil one by one) Fuel pump current signatures (brush/commutator ripple, worn pump clues, cavitation hints) CKP waveform setup (timebase, trigger, coupling) and why missing/odd teeth look the way they do Using a secondary capacitive probe (Wyzeprobe) for rock-solid cylinder identification across channels Gear shown / useful links AESwave uScope handheld oscilloscope: https://www.aeswave.com AESwave Wyzeprobe (capacitive secondary probe): https://www.aeswave.com Fuse-loop current adapter (ATC/Mini add-a-fuse style) Low-amp probe (20A/60A range, 10 mV/A typical) ScannerDanner book/video resources: https://www.aeswave.com Coil primary current via fuse loop: 20A range, 10 ms/div, DC coupling, trigger on rising current; expected ~5–10 A peak, clean linear ramp, distinct turn-on oscillations just after driver turns on Common B+ feed (bank check): Clamp around common feed to multiple coils; watch for uniform peak height and ramp slope across events; a single “low peak” or missing event flags one coil/circuit Fuel pump: 20A range, 50 ms/div (idle) or 100 ms/div (under load), DC coupling; look for stable average current and consistent commutator ripple spacing; irregular spacing/low amplitude = wear CKP (VR sensor example): AC coupling, ~2–5 V scale (depends on sensor), 5 ms/div initial; center trigger; you should see uniform sine/reluctor pulses with a recognizable gap or “odd tooth” pattern Secondary (Wyzeprobe): AC coupling, 5–20 kV eq. scale (scope volts if using attenuator), 2 ms/div; use firing line for cylinder ID timing; don’t diagnose mixture from this alone—use it to sync channels Added tests to try (for next captures) Coil dwell comparison at idle vs. 2,500 rpm (watch dwell control and oscillation quality) Fuel pump loaded vs. key-on prime current comparison CKP vs. CMP correlation (overlay to verify timing without teardown) Relative compression using an amp clamp on the starter feed with the Wyzeprobe as cylinder sync Safety & tips Always place the amp loop in the fuse position feeding the circuit, not on ground returns. Zero your clamp, orient arrow with current flow, and verify scale before cranking/run. For VR CKP, start AC coupled to remove DC bias, then refine. Use the secondary probe as a sync—it’s quick and reliable, but not a full secondary analysis tool. Downloadable quick reference (copy into your shop wiki/notes) Coil peak current target, ramp slope, and oscillation presence = health snapshot Bank-wide coil check = instant outlier detection Fuel pump ripple = commutator health; average draw = pump load CKP pattern = mechanical timing & sensor health baseline Secondary probe = fast sync for multi-channel captures

Comments
  • Real World Voltage Drop testing - Do this Test or you Will be Wrong 2 месяца назад
    Real World Voltage Drop testing - Do this Test or you Will be Wrong
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Do U-Scope? (Episode 1) Stop Guessing, Start Scoping (Lets start with the basics) 1 месяц назад
    Do U-Scope? (Episode 1) Stop Guessing, Start Scoping (Lets start with the basics)
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • How I Use the LOADpro & Power Probe | Fuse Testing, More Voltage Drop and Real Circuits 2 месяца назад
    How I Use the LOADpro & Power Probe | Fuse Testing, More Voltage Drop and Real Circuits
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Проверка катушек зажигания и топливных форсунок (преднамеренное отключение) 3 года назад
    Проверка катушек зажигания и топливных форсунок (преднамеренное отключение)
    Опубликовано: 3 года назад
  • Pico Scope Parasitic Load Test 3 месяца назад
    Pico Scope Parasitic Load Test
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Parts Cannon of the SENTRA! - Part 1 (No Start, No 5V Ref?) 3 года назад
    Parts Cannon of the SENTRA! - Part 1 (No Start, No 5V Ref?)
    Опубликовано: 3 года назад
  • 🧐Какой инструмент нужен автоэлектрику? 2 недели назад
    🧐Какой инструмент нужен автоэлектрику?
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Простая диагностика пропусков зажигания с помощью осциллографа. Определите причину, НЕ откручивая... 1 год назад
    Простая диагностика пропусков зажигания с помощью осциллографа. Определите причину, НЕ откручивая...
    Опубликовано: 1 год назад
  • This is the BEST Diagnostic Tool (and how to use it) 1 год назад
    This is the BEST Diagnostic Tool (and how to use it)
    Опубликовано: 1 год назад
  • 2010 Sonata No Start [What are we missing?] 1 год назад
    2010 Sonata No Start [What are we missing?]
    Опубликовано: 1 год назад
  • Сколько можно держать мотор на холостых? Моторист объяснил без мифов 1 день назад
    Сколько можно держать мотор на холостых? Моторист объяснил без мифов
    Опубликовано: 1 день назад
  • They Really Don’t Want Me to Fix My New CNC Lathe 4 часа назад
    They Really Don’t Want Me to Fix My New CNC Lathe
    Опубликовано: 4 часа назад
  • Генератор Ford «Smart Charge System» не заряжает аккумулятор 8 лет назад
    Генератор Ford «Smart Charge System» не заряжает аккумулятор
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Идем по следам РУКОЖО**В...  Делали мотор - сломали коробку. Разбираемся в причинах. 2 недели назад
    Идем по следам РУКОЖО**В... Делали мотор - сломали коробку. Разбираемся в причинах.
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Лучший маленький U-SCOPE, который только мог 2 года назад
    Лучший маленький U-SCOPE, который только мог
    Опубликовано: 2 года назад
  • Проверка падения напряжения с помощью контрольной лампы? [Часть 1] 1 год назад
    Проверка падения напряжения с помощью контрольной лампы? [Часть 1]
    Опубликовано: 1 год назад
  • QUADRASTEER! Паразитный разряд аккумулятора GM на заводе? (Часть 1) 2 года назад
    QUADRASTEER! Паразитный разряд аккумулятора GM на заводе? (Часть 1)
    Опубликовано: 2 года назад
  • Подробно о том, как найти короткое замыкание с помощью контрольных ламп 1 год назад
    Подробно о том, как найти короткое замыкание с помощью контрольных ламп
    Опубликовано: 1 год назад
  • Диагностика короткого замыкания стала проще — посмотрите наш реальный семинар #DDTSB #DIAGNOSEDAN... 3 недели назад
    Диагностика короткого замыкания стала проще — посмотрите наш реальный семинар #DDTSB #DIAGNOSEDAN...
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Тестирование системы зарядки Mopar [внешний регулятор напряжения] 1 месяц назад
    Тестирование системы зарядки Mopar [внешний регулятор напряжения]
    Опубликовано: 1 месяц назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5