• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Trainer #50: How to use current as a troubleshooting aid скачать в хорошем качестве

The Trainer #50: How to use current as a troubleshooting aid 9 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Trainer #50: How to use current as a troubleshooting aid
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Trainer #50: How to use current as a troubleshooting aid в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Trainer #50: How to use current as a troubleshooting aid или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Trainer #50: How to use current as a troubleshooting aid в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Trainer #50: How to use current as a troubleshooting aid

There are four basic ways an electrical circuit can fail and at least three out of the four share one thing in common - current flow! An open circuit will result in no current flow. Excessive resistance in the circuit will result in lower than normal current flow. And a short to ground before the load will most definitely result in higher than normal current flow! What else can affect current flow? What about the work the circuit is doing? Starters, fuel pumps, blowers, window motors - all will demand more or less current depending on the load they are trying to overcome. For example, a fuel pump that is trying to move fuel from an empty tank (sucking air) will draw very little current while one trying to push fuel past a restricted filter will demand much more - so measuring current in this circuit can provide even more diagnostic information not necessarily related to an electrical failure. What about relay controlled circuits? If an ECU doesn't see all the needed requirements to activate a relay, the controlled component won't function. Think of an A/C compressor as an example. The ECU will not allow compressor operation of the refrigerant charge is too low. That can be seen by looking for the current flow in the control side of the relay. A shorted compressor clutch coil will draw more current but not build sufficient magnetic strength to engage the compressor. That can be seen in the current flow on the component side of the relay. And if the current flow is normal? Perhaps the clutch is mechanically defective or the air gap is too great. Again, current is being used as a diagnostic aid in determining the root cause of the problem! There are several other ways current can be used for diagnostics. What applications can you think of? Check out the February 2016 The Trainer video! Click this link to subscribe to the print or digital edition of Motor Age! http://bit.ly/MA_YT_freesub Due to factors beyond the control of Motor Age, it cannot guarantee against unauthorized modifications of this information, or improper use of this information. Motor Age magazine (Advanstar Automotive Group) assumes no liability for property damage or injury incurred as a result of any of the information contained in this video. Motor Age recommends safe practices when working with power tools, automotive lifts, lifting tools, jack stands, electrical equipment, blunt instruments, chemicals, lubricants, or any other tools or equipment seen or implied in this video. Due to factors beyond the control of Motor Age, no information contained in this video shall create any express or implied warranty or guarantee of any particular result. Any injury, damage or loss that may result from improper use of these tools, equipment, or the information contained in this video is the sole responsibility of the user and not Motor Age magazine or its corporate parent, Advanstar.

Comments
  • The Trainer #52 - A/C System Inspection and Testing 9 лет назад
    The Trainer #52 - A/C System Inspection and Testing
    Опубликовано: 9 лет назад
  • The Trainer #84:  How You Can Measure Voltage When Your Meter Leads Say You Shouldn't 7 лет назад
    The Trainer #84: How You Can Measure Voltage When Your Meter Leads Say You Shouldn't
    Опубликовано: 7 лет назад
  • CARDONE PROTECH #3:  Kirschoff's Law And The ONE Electrical Diagnostic Technique You MUST Master 3 года назад
    CARDONE PROTECH #3: Kirschoff's Law And The ONE Electrical Diagnostic Technique You MUST Master
    Опубликовано: 3 года назад
  • The Trainer #96:  Master THIS to Accelerate Your Electrical Diag! 6 лет назад
    The Trainer #96: Master THIS to Accelerate Your Electrical Diag!
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Voltage Drop, Do We Really Need To Know It!? 7 лет назад
    Voltage Drop, Do We Really Need To Know It!?
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Как проверить генератор. За 3 минуты, БЕЗ ПРИБОРОВ и умений. 5 лет назад
    Как проверить генератор. За 3 минуты, БЕЗ ПРИБОРОВ и умений.
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Mastering Voltage Drop Testing with Pete Meier and 10 лет назад
    Mastering Voltage Drop Testing with Pete Meier and "G" Jerry Truglia
    Опубликовано: 10 лет назад
  • How to Properly Test Voltage Drop in Automotive Circuits (Dynamic Method Explained) 5 месяцев назад
    How to Properly Test Voltage Drop in Automotive Circuits (Dynamic Method Explained)
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Как провести проверку падения напряжения в системе запуска 1 год назад
    Как провести проверку падения напряжения в системе запуска
    Опубликовано: 1 год назад
  • The Trainer #81:  When Voltage Drop Is A GOOD Thing! 7 лет назад
    The Trainer #81: When Voltage Drop Is A GOOD Thing!
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности 4 недели назад
    Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности
    Опубликовано: 4 недели назад
  • Тренер №70 — Советы по тестированию EVAP 8 лет назад
    Тренер №70 — Советы по тестированию EVAP
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Зачем добавлять этот диод параллельно обмотке реле? Вот для чего он нужен! 3 недели назад
    Зачем добавлять этот диод параллельно обмотке реле? Вот для чего он нужен!
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Voltage Drop vs Resistance Testing (Flow Charts Suck!) 6 лет назад
    Voltage Drop vs Resistance Testing (Flow Charts Suck!)
    Опубликовано: 6 лет назад
  • The Trainer #105:  Practical Electrical Troubleshooting 5 лет назад
    The Trainer #105: Practical Electrical Troubleshooting
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Путин, СВО и восстание декабристов / Наброски #209 1 день назад
    Путин, СВО и восстание декабристов / Наброски #209
    Опубликовано: 1 день назад
  • Подробно о том, как найти короткое замыкание с помощью контрольных ламп 1 год назад
    Подробно о том, как найти короткое замыкание с помощью контрольных ламп
    Опубликовано: 1 год назад
  • Будущее Украины и роль Запада | Ростислав Ищенко 1 день назад
    Будущее Украины и роль Запада | Ростислав Ищенко
    Опубликовано: 1 день назад
  • Как ПРОВЕРИТЬ аккумулятор МУЛЬТИМЕТРОМ: пошаговая инструкция для 1 год назад
    Как ПРОВЕРИТЬ аккумулятор МУЛЬТИМЕТРОМ: пошаговая инструкция для "ЧАЙНИКОВ" в автомобиле
    Опубликовано: 1 год назад
  • LOADpro® против Volt-pro против Powerprobe® против Corrosion 12 лет назад
    LOADpro® против Volt-pro против Powerprobe® против Corrosion
    Опубликовано: 12 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5