У нас вы можете посмотреть бесплатно Challenger Spotlight: REI's 'Opt Outside' campaign или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Happy Thanksgiving everyone! To celebrate this year, we are taking a look at an iconic Challenger brand that has consistently bucked the tradition of Black Friday. This year marks the 10th year of REI’s #OptOutside initiative. Since 2015, REI has shut its doors on the busiest shopping day of the year and invited everyone to join in opting to spend time outside – choosing nature therapy, as opposed to retail therapy. In our world of Challenger, this is a fantastic example of how breaking with the conventions of your category can make your core beliefs more visible — both to the outside world and ultimately within the company itself. Here is Strategy Director Liston Pitman’s deep dive into 'Opt Outside' in our latest Challenger Spotlight.