• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

STI EJ207 Fully Forged Engine Build Time Lapse (22B Subaru GC8) скачать в хорошем качестве

STI EJ207 Fully Forged Engine Build Time Lapse (22B Subaru GC8) 3 years ago

video

sharing

camera phone

video phone

free

upload

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
STI EJ207 Fully Forged Engine Build Time Lapse (22B Subaru GC8)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: STI EJ207 Fully Forged Engine Build Time Lapse (22B Subaru GC8) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно STI EJ207 Fully Forged Engine Build Time Lapse (22B Subaru GC8) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон STI EJ207 Fully Forged Engine Build Time Lapse (22B Subaru GC8) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



STI EJ207 Fully Forged Engine Build Time Lapse (22B Subaru GC8)

(RE) Building of my EJ207 Build Spec: SHORT BLOCK: EJ207 V7 Case Halves V10 OEM Nitrated Crankshaft CryoHeat treated for molecular strength and WPC treated for friction reduction King racing Main and connecting rod bearings CP/Carrillo Super A-Beam Connecting rods Toda Racing 92.5mm Forged Pistons 8.0cr (wrist pins also WPC treated) The rotating assembly is balanced to within 0.1 grams across itself HEADS/TIMING/PULLEYS: Tomei 0.7mm Head gaskets STI v7 single AVCS Heads(stock) Toda Racing timing belt Tomei timing belt guide ARP head studs Fluidampr crankshaft pulley Billet aluminum power steering pulley Old style timing tensioner with modified extra idler pulley for extreme belt control Beatrush Pulley cover OILING: 12mm oil pump Moroso aluminum Racing Oil Pan with pick up Torque Solutions oil baffle plate modified to work with Moroso pick up Saikou Michi dual oil catch can IAG ss braided avcs and turbo feed line Beatrush Oil Filler cap COOLING: Samco ancillary hose kit Moroso coolant expansion tank Beatrush radiator cooling panel Dual row radiator High flow non turbo water pump INTAKE: STI V8 Long runner manifold STI V12 Intercooler Samco silicone Turbo Inlet hose HKS intake/MAF pipe with 200MM Dry filter (vapor honed for refinishing) FUELING: AEM 340LPH Fuel pump. Aeromotive 10 micron high flow fuel filter 6AN PTFE braided lines and Fittings throughout Parallel 6AN braided fuel lines Radium fuel rails Injector Dynamics 1300x injectors Tomei Type-L fuel pressure regulator Continental ethanol sensor TURBO/EXHAUST: Garrett GTX2867R gen 2 with upgraded larger billet 11 blade compressor wheel Stock headers/up-pipe (catless) Invidia bellmouth catless downpipe HKS HI-Power “cat”back exhaust MOUNTS/SUPPORTS: Beatrush Engine mounts Beatrush Transmission bushings Beatrush Strut Bar Beatrush Pitch stop

Comments
  • Fully Built Subaru STi Engine | ASMR 1 year ago
    Fully Built Subaru STi Engine | ASMR
    Опубликовано: 1 year ago
    1717441
  • Постройка надежного 700+ мотора на Subaru который не стучит и не жрет...  Метод профи 2 years ago
    Постройка надежного 700+ мотора на Subaru который не стучит и не жрет... Метод профи
    Опубликовано: 2 years ago
    211651
  • Северная Корея - о чем врут и блогеры, и пропаганда! Реальная жизнь, Часть ПЕРВАЯ! @staspognali 4 days ago
    Северная Корея - о чем врут и блогеры, и пропаганда! Реальная жизнь, Часть ПЕРВАЯ! @staspognali
    Опубликовано: 4 days ago
    871956
  • ENGINE vs. ENGINE | JDM EJ207 vs. USDM EJ205 3 years ago
    ENGINE vs. ENGINE | JDM EJ207 vs. USDM EJ205
    Опубликовано: 3 years ago
    47380
  • 800HP Incredible Subaru Engine Build Part 2 l Subi-Performance 6 years ago
    800HP Incredible Subaru Engine Build Part 2 l Subi-Performance
    Опубликовано: 6 years ago
    1542165
  • Dream Build Subaru EJ20 l ASMR l Subi-Performance 5 years ago
    Dream Build Subaru EJ20 l ASMR l Subi-Performance
    Опубликовано: 5 years ago
    160581
  • Building a 1000HP AWD Honda K24 | 2.2L DESTROKER For 10,000RPM (Jay Builds our NEW ENGINE!) 2 years ago
    Building a 1000HP AWD Honda K24 | 2.2L DESTROKER For 10,000RPM (Jay Builds our NEW ENGINE!)
    Опубликовано: 2 years ago
    412278
  • SUBARU Engine Rebuild - Short Block Assembly - Part 1 6 years ago
    SUBARU Engine Rebuild - Short Block Assembly - Part 1
    Опубликовано: 6 years ago
    402012
  • Говорили СДАЙ на МЕТАЛЛ! Но я ДАЛ жизни старому Mercedes! Двигатель, мех.впрыск, проводка, датчики 1 year ago
    Говорили СДАЙ на МЕТАЛЛ! Но я ДАЛ жизни старому Mercedes! Двигатель, мех.впрыск, проводка, датчики
    Опубликовано: 1 year ago
    1496953
  • BOOTLEG Subaru 22B GC8  Wide body Install pt.1 4 years ago
    BOOTLEG Subaru 22B GC8 Wide body Install pt.1
    Опубликовано: 4 years ago
    3559

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5