У нас вы можете посмотреть бесплатно Mijoz E'tirozini Yengishning 4 Muhim Qadami или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
"Sotuvlarda mijozlarning e'tirozlari bilan qanday to'g'ri ishlash mumkin? Ushbu videoda biz mijozlarning e'tirozlari bilan ishlash va ularni muvaffaqiyatli yengish uchun to'rt muhim bosqichni ko'rib chiqamiz: 1. E'tirozlarni jamlash – mijozning barcha e'tirozlarini diqqat bilan tinglab, uning gapini bo'lib so'z o'yini o'ynamagan holda jamlash lozim. 2. E'tirozlarni tasdiqlash – barchasi shu ekanligiga ishonch hosil qilish, yangi muammolar paydo bo'lmasligi uchun muhim. 3. Asosiy e'tirozni ajratish – yashirin muammolar ichidan eng asosiyini aniqlaymiz. 4. Asosiy muammoni tasdiqlash – agar shu masalani hal qilsak, mijoz mahsulot yoki xizmatdan foydalanishga rozi bo'ladimi, aniqlab olamiz. Har bir bosqich mijoz ehtiyojlarini aniqroq tushunishga va oxir-oqibat ularni yaxshi anglab muammolariga yechim berishga xizmat qiladi. Videoni ko'rib chiqib, mijozlar bilan e'tirozlarni samarali boshqarishni o'rganing!" Foydali qo`llanmalar: https://t.me/TheWolfCorpbot?start=all Telegram: https://t.me/+0iLLwpLXW8c3YThi Instagram: / sardor_valixanov