• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Is This Design A Mistake? скачать в хорошем качестве

Is This Design A Mistake? 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Is This Design A Mistake?
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Is This Design A Mistake? в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Is This Design A Mistake? или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Is This Design A Mistake? в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Is This Design A Mistake?

Why is there a blow-off-valve on this common suspension setup? The LMP2 class is in its twilight year, but the technology used on this and similar prototype cars is still industry relevant and interesting as we discuss in this [TECH TALK] ------------------------------------ 🙋‍♂️ Take $25 USD off ANY HPA course with coupon code: YOUTUBE25 Enrol now: https://hpcdmy.co/25offyt ------------------------------------ Fun fact, LMP2 class cars were FASTER than LMDH, LMH and GTP before more class restrictions were put in place in 2020. Care of Jota Sport's old LMP2 class car, Andre is going to run you through some of the basics of a high-end dedicated race car where the suspension doesn't just need to respond to driver and track surface inputs but also potentially large amounts of downforce. It is the race engineer's job to find the smallest amount of compromise between each to give the driver the tool he needs to get around the track as fast as possible, and in the case of endurance racing for hours on end. First up, some of the basics are covered on this 4-way adjustable suspension where bump and rebound are set for low and high-speed inputs, which relates to driver and track input rather than the velocity of the car. This system features a Blow off Valve to keep the car settled, and this can be set up for specific corners on a track where the quickest route might see the driver consistently hitting the curb lap after lap. Linear travel potentiometers are used on the suspension, and along with data from elsewhere on the car, these will be used by the race engineers to figure out what they should change and adjust to suit the track, conditions and/or driver. So far, all of this is not hugely uncommon, but where this LMP2 car and many other dedicated professional-level vehicles are different from the lower echelons is via the third/heave element or 3rd member. Simply put, this acts as an anti-roll bar and also handles the downforce produced by the car's aero. Without it, the downforce would push the car into the ground at speed, or the suspension would be so stiff to compensate for this at low speed, it would compromise performance. If this video looks familiar to you that is because it is from RaceCraft, a company we merged into HPA back in 2020 and the content is too good to not post up on this channel 😎 ------------------------------------ TIME STAMPS: 0:00 - Oreca LMP2 0:19 - Dampers 0:43 - Low-Speed Adjustment 0:53 - High-Speed Adjustment 1:03 - Blow Off Valve 1:36 - Damper Tuning 1:55 - 3rd Element 2:56 - Anti-roll Bar Application 3:29 - Torsion Bar/Anti-roll Bar Adjustment 3:36 - The Goal: High AND Low-Speed Performance 3:54 - Subscribe, Like, Get A Perm, Etc Etc ------------------------------------ FREE LESSONS: 🏎 Want to learn how to EFI an aftermarket ECU like a MoTeC, Haltech, Link, AEM, Syvecs, EMtrom, Maxx, Ecumaster, MegaSquirt, Arduino, MicroSquirt, Holley, FuelTech, ME or something else completely different? Start with some free lessons right here: https://hpcdmy.co/EFI101y 💻Start learning how to reflash tune your stock ECU using platforms like HP Tuners, EcuTek, COBB, EFILive, Hondata, ECUFlash, Romraider, WinOLS and more! Sign up for the next free lesson now: https://hpcdmy.co/hptly ⚠️ Want to learn more about motorsport wiring? Claim your spot in the next FREE lesson: https://hpcdmy.co/wiringlessonyt 🧰 Learn more about Performance Engine Building by coming along to the next FREE lesson: https://hpcdmy.co/eby 🔧 Interested in learning how to do your own wheel alignment for the track or street? Start with a free alignment & suspension 101 lesson now: https://hpcdmy.co/aljyt 🛻 Learn more about performance diesel engine tuning. Start instantly with 4 free lessons: https://hpcdmy.co/essential-diesel-kn... ------------------------------------ LINKS: Website and Courses: https://hpcdmy.co/hpa Podcast: https://hpcdmy.co/podcast Merch (HPA tees & hoodies): https://hpcdmy.co/merchy ------------------------------------ TAGS: #highperformanceacademy #jotasport #techtalk #lmp2 #lemans #wec #enduranceracing #oreca #racecraft #learndriveoptimise #jotasport #suspension #motorsport #lmp2 #buildtunedrive #motorsport

Comments
  • Подвеска Mercedes Project ONE — объяснение и анализ 8 лет назад
    Подвеска Mercedes Project ONE — объяснение и анализ
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Как работала подвеска Trick Dual Rate от F1? 3 года назад
    Как работала подвеска Trick Dual Rate от F1?
    Опубликовано: 3 года назад
  • Street Tuning Car Battle NAFR group A 岡山国際サーキット 7 часов назад
    Street Tuning Car Battle NAFR group A 岡山国際サーキット
    Опубликовано: 7 часов назад
  • 'Make or break' your race car with these pro tips. 1 год назад
    'Make or break' your race car with these pro tips.
    Опубликовано: 1 год назад
  • Запрещено отстранять: FRIC! 4 года назад
    Запрещено отстранять: FRIC!
    Опубликовано: 4 года назад
  • «Макмертри Спирлинг ЧИСТЫМ РАЗРУШЕНИЕМ трассы Top Gear — новый король скорости!» 12 дней назад
    «Макмертри Спирлинг ЧИСТЫМ РАЗРУШЕНИЕМ трассы Top Gear — новый король скорости!»
    Опубликовано: 12 дней назад
  • Полное руководство по подвесным роликовым центрам — Часть 1 2 года назад
    Полное руководство по подвесным роликовым центрам — Часть 1
    Опубликовано: 2 года назад
  • The Future Of Motorsport? | Dynamic Suspension Control 2 года назад
    The Future Of Motorsport? | Dynamic Suspension Control
    Опубликовано: 2 года назад
  • Starting the Suspension Design for a Custom Sportscar (Project 171) 9 месяцев назад
    Starting the Suspension Design for a Custom Sportscar (Project 171)
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Какая жёсткость пружины мне нужна? | Настройка подвески 3 года назад
    Какая жёсткость пружины мне нужна? | Настройка подвески
    Опубликовано: 3 года назад
  • Exploring 2022 F1 Car Suspension | F1 TV Tech Talk | Crypto.com 3 года назад
    Exploring 2022 F1 Car Suspension | F1 TV Tech Talk | Crypto.com
    Опубликовано: 3 года назад
  • F1 Suspension Is Simpler Than You Think 6 месяцев назад
    F1 Suspension Is Simpler Than You Think
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Объяснение конструкции подвески F1 с толкающими и тяговыми штангами 1 год назад
    Объяснение конструкции подвески F1 с толкающими и тяговыми штангами
    Опубликовано: 1 год назад
  • Ackermann & General Suspension Design #shortish 2 года назад
    Ackermann & General Suspension Design #shortish
    Опубликовано: 2 года назад
  • What's Inside a £250,000 F1 Gearbox? 1 год назад
    What's Inside a £250,000 F1 Gearbox?
    Опубликовано: 1 год назад
  • How Do Heave Springs Work? Third Elements Explained 4 года назад
    How Do Heave Springs Work? Third Elements Explained
    Опубликовано: 4 года назад
  • Гениальные методы турботюнинга, которые меняют производительность 6 дней назад
    Гениальные методы турботюнинга, которые меняют производительность
    Опубликовано: 6 дней назад
  • Как работает подвеска на болиде Формулы-1? 6 лет назад
    Как работает подвеска на болиде Формулы-1?
    Опубликовано: 6 лет назад
  • EXCLUSIVE: GMA T.50 finally meets McLaren F1 | Henry Catchpole - The Driver's Seat 1 год назад
    EXCLUSIVE: GMA T.50 finally meets McLaren F1 | Henry Catchpole - The Driver's Seat
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5