• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Fiat Punto Review | Quirk On a Budget скачать в хорошем качестве

Fiat Punto Review | Quirk On a Budget 10 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Fiat Punto Review | Quirk On a Budget
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Fiat Punto Review | Quirk On a Budget в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Fiat Punto Review | Quirk On a Budget или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Fiat Punto Review | Quirk On a Budget в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Fiat Punto Review | Quirk On a Budget

The supermini market is arguably one of the most populated sectors of the automotive industry - competition has risen steeply since the introduction of cars from asian markets, notably from Kia and Hyundai. What this means is that cars such as the Fiat Punto, a name long established in hatchbacks must be constantly raising their game in order to preserve market share. The current Punto looks very similar to the 2006 Grande Punto, the styling is more evolutionary than revolutionary - the ‘EVO’ name may suggest Fiat admits this too. India gets different styling to European models which to my eyes, look uncannily like a cross between the Peugeot 208, and the Kia Cee’d. The relatively liberal use of chrome is a sure sign of Italian flamboyance, detracting it from other more conservative cars in this sector. Models higher up in the range are fitted with more visually impacting alloys. Black plastic trim does a decent job of making the car look interesting, without becoming too fussy. The interior quality of the Punto reflects its cheap price, plastic on the doors is rough and scratchy and the dash is covered in a high gloss material which squeaks when pressed. Switchgear feels equally flimsy. To its credit, the cabin is well laid out and top of the range models come with metallic paint trim, leather stitched seats and steering wheel. Talking of trim levels, the Punto comes in 5 different levels starting off with the ‘Active’ topping out at the ‘Sporting’: standard equipment is generous throughout with all cars being offered with steering-mounted controls as well as Fiat’s BLUE&ME system developed in conjunction with Microsoft, giving bluetooth connectivity and voice recognition. Connectivity is further enhanced with a standard USB flash drive socket. The cabin will be suitable for drivers of all sizes with good adjustability; the seats are genuinely comfortable with good padding and bolstering. City driving is made easier thanks to excellent all-round visibility. The rear cabin space is not the best in this sector, despite this being one of the larger models available. When sat behind myself, I simply don’t have enough legroom to sit-down straight, headroom is however adequate - the advantage of not having a dramatically sloping roofline. The Punto’s practicality is fairly average, the boot is smaller than many rivals at 275L allowing owners to fit only a few suitcases - the loading lip is relatively large meaning getting things in and out may be tricky. A rarity in the sector is the 60-40 seats, which fold down almost completely flat opening the volume to 1030L, which is actually very good. Interior cabin storage is extremely good with cubbies everywhere, as well as 4 cupholders. Parking the Punto is very easy thanks to the ‘City’ button which makes the steering ridiculously light - not that it needed to be any lighter to begin with. Our test car is fitted with the 1.4L petrol producing 76 bhp and 83 lb/ft of torque, which is perfectly adequate for the Punto’s main intended use, the city. At higher speeds, the driving dynamics are quite far behind those of rivals such as the VW Polo or the Ford Fiesta. The steering is ridiculously light and completely devoid of any feel, meaning judging the angle of the front wheels is tricky - especially turning into high speed corners. Mechanical grip is however pretty good with limited body roll, the compromise is the temperamental ride which is too firm and becomes fidgety on uneven road surfaces. The Punto comes with plenty of choice regarding engines, starting off with the 77 BHP 1.4L naturally aspirated petrol topping out with the 1.4L MultiAir Turbo producing 135 bhp, propelling the car to 60 in a sprightly 8.5 seconds and is definitely the choice for extra-urban drivers. For buyers looking for economy, there is a choice of two 1.3L MulitJet - the more powerful state of tune producing 97 BHP and is capable of almost 70 MPG combined, partly thanks for the stop/start system which is fitted as standard across the range. Road tax is very cheap on diesel models thanks to the sub-100g/CO2 emission ratings. The cheaper price of the Fiat Punto is reflected by its cabin quality. Nevertheless, the touch of Italian flair and flamboyance mean it represents a good choice for buyers looking for a supermini without going for the ubiquitous VW Polo or Ford Fiesta.

Comments
  • Обзор Fiat Punto Evo 2010-2012 — стоит ли покупать Evo? 3 года назад
    Обзор Fiat Punto Evo 2010-2012 — стоит ли покупать Evo?
    Опубликовано: 3 года назад
  • Fiat Grande Punto POV Drive (1.4 16v 95hp) 2 года назад
    Fiat Grande Punto POV Drive (1.4 16v 95hp)
    Опубликовано: 2 года назад
  • 2011 Fiat Punto Evo Review - The Little Italian Sporty Hatchback 4 года назад
    2011 Fiat Punto Evo Review - The Little Italian Sporty Hatchback
    Опубликовано: 4 года назад
  • Test Drive and Review - Fiat Punto Easy 6 лет назад
    Test Drive and Review - Fiat Punto Easy
    Опубликовано: 6 лет назад
  • I BOUGHT A CHEAP FIAT PUNTO FOR £350 3 года назад
    I BOUGHT A CHEAP FIAT PUNTO FOR £350
    Опубликовано: 3 года назад
  • Мухаммед Али против Ивана Драго! Этот Бой не Забыть... 13 дней назад
    Мухаммед Али против Ивана Драго! Этот Бой не Забыть...
    Опубликовано: 13 дней назад
  • Fiat Punto 2012 FULL REVIEW - CAR & DRIVING 5 лет назад
    Fiat Punto 2012 FULL REVIEW - CAR & DRIVING
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Fiat Punto mod. 2012 5 лет назад
    Fiat Punto mod. 2012
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Что нельзя делать зимой при управлении автомобилем? 2 года назад
    Что нельзя делать зимой при управлении автомобилем?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Fiat Punto hatchback review - CarBuyer 15 лет назад
    Fiat Punto hatchback review - CarBuyer
    Опубликовано: 15 лет назад
  • Как СОВЕТСКИЙ реактивный лайнер смог покорить ВЕСЬ МИР? | ИЛ-62 5 дней назад
    Как СОВЕТСКИЙ реактивный лайнер смог покорить ВЕСЬ МИР? | ИЛ-62
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Fiat Grande Punto Review - Full detailed review, interior, exterior and driving 10 лет назад
    Fiat Grande Punto Review - Full detailed review, interior, exterior and driving
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Peugeot 505 был последним Peugeot в США 3 года назад
    Peugeot 505 был последним Peugeot в США
    Опубликовано: 3 года назад
  • FIAT PUNTO CON MOTORES 1.4; 1.8 Y 1.6 (2007 A 2014)TEST  AUTO AL DÍA 10 лет назад
    FIAT PUNTO CON MOTORES 1.4; 1.8 Y 1.6 (2007 A 2014)TEST AUTO AL DÍA
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Fiat Punto Evo Test 1.3 95 KS TOP IZBOR ZA POLOVNJAKA 2 года назад
    Fiat Punto Evo Test 1.3 95 KS TOP IZBOR ZA POLOVNJAKA
    Опубликовано: 2 года назад
  • Почему М1 Abrams ПОХОРОНИЛ Советскую ТАНКОВУЮ ДОКТРИНУ? 6 дней назад
    Почему М1 Abrams ПОХОРОНИЛ Советскую ТАНКОВУЮ ДОКТРИНУ?
    Опубликовано: 6 дней назад
  • Как проверить автомобиль за 10 минут перед покупкой, чтобы не купить хлам.  Куда смотреть? 4 года назад
    Как проверить автомобиль за 10 минут перед покупкой, чтобы не купить хлам. Куда смотреть?
    Опубликовано: 4 года назад
  • Fiat Punto 1.2 65HP - TOP SPEED DRIVE ON GERMAN AUTOBAHN - POV 4 года назад
    Fiat Punto 1.2 65HP - TOP SPEED DRIVE ON GERMAN AUTOBAHN - POV
    Опубликовано: 4 года назад
  • GREATEST Moments at the NÜRBURGRING 2025 BAD Driving & Strange Moments Touristenfahrten Nordschleife 3 дня назад
    GREATEST Moments at the NÜRBURGRING 2025 BAD Driving & Strange Moments Touristenfahrten Nordschleife
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Fiat Grande Punto - Made Like A Tank | Faisal Khan 6 лет назад
    Fiat Grande Punto - Made Like A Tank | Faisal Khan
    Опубликовано: 6 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5