• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to setup Zendesk - Business rules - Service Level Agreements SLAs скачать в хорошем качестве

How to setup Zendesk - Business rules - Service Level Agreements SLAs 3 years ago

zendesk

slas

sla

servicelevelagreement

business

kpis

kpi

zendesksetup

businessrules

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to setup Zendesk - Business rules - Service Level Agreements SLAs
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to setup Zendesk - Business rules - Service Level Agreements SLAs в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to setup Zendesk - Business rules - Service Level Agreements SLAs или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to setup Zendesk - Business rules - Service Level Agreements SLAs в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to setup Zendesk - Business rules - Service Level Agreements SLAs

A Service Level Agreement, or SLA, is an agreed upon measure of the response and resolution times that your support team delivers to your customers. Providing support based on service levels ensures that you're delivering measured and predictable service. It also provides greater visibility when problems arise. Help grow the channel: https://www.youtube.com/@dominiccx?su... Process: 1. Learn/Discovery - The phase in which we discuss everything related to your business Kickoff - Meet and greet and establishingg project participants ✅ Customer preparation Business requirements - Details about project scope and objective ✅ Business flows -A collections of everything that will be handled in your customer service tool and beyond ✅ Training - Zendesk trainings are free now trainings.zendesk.com ✅ Discovery sessions - Meetings where we discuss business processes and translate them into Zendesk features ✅ 2. Design sessions General walkthrough - What the system can do given the processes discussed ✅ People - Defining types of users, How TOs and Best practices ✅ Ticketing - Defining data collection, How TOs and Best practices ✅ Channels - Setup for different channels How TOs and Best practices Email Channel Setup ✅ Chat Channel Setup ✅ Agent workspace ✅ Social Messaging ✅ Business rules - Automating How TOs and Best practices Triggers ✅ Automations ✅ SLAs ✅ Reporting - Overview of data How TOs and Best practices 3. Collaborative configuration - Sessions where we review client setup and jointly fix and setup different workflows 4. Technical assistance - An overview of security, email and domain setup 5. Launch - A review checklist for setup 6. Handover I'm marking with ✅ the videos that have already been made. So go ahead and look into the Zendesk setup playlist to see them. More on SLAs:https://support.zendesk.com/hc/en-us/... 8 tips to Optimise your Zendesk Ebook - https://www.dominiccx.com/8-tips-to-o... My website: dominiccx.com

Comments
  • Zendesk Explore 3 years ago
    Zendesk Explore
    Опубликовано: 3 years ago
    10510
  • NEVER Break Down A Bid For A Customer - Here's Why 2 years ago
    NEVER Break Down A Bid For A Customer - Here's Why
    Опубликовано: 2 years ago
    475497
  • How to setup Zendesk 2025 - Ticketing (part 1) 3 years ago
    How to setup Zendesk 2025 - Ticketing (part 1)
    Опубликовано: 3 years ago
    10148
  • New SLAs in Zendesk 1 year ago
    New SLAs in Zendesk
    Опубликовано: 1 year ago
    1016
  • Северная Корея - о чем врут и блогеры, и пропаганда! Реальная жизнь, Часть ПЕРВАЯ! @staspognali 7 days ago
    Северная Корея - о чем врут и блогеры, и пропаганда! Реальная жизнь, Часть ПЕРВАЯ! @staspognali
    Опубликовано: 7 days ago
    1158776
  • How to Setup Zendesk - Ticketing (Views, Macros, Tags) 3 years ago
    How to Setup Zendesk - Ticketing (Views, Macros, Tags)
    Опубликовано: 3 years ago
    5805
  • ИНФОУГРОЗЫ. ЭТО видео МЕНЯЕТ сознание (на 3 МЕСЯЦА) — ТОПЛЕС 3 days ago
    ИНФОУГРОЗЫ. ЭТО видео МЕНЯЕТ сознание (на 3 МЕСЯЦА) — ТОПЛЕС
    Опубликовано: 3 days ago
    2285519
  • 🚨🤖New: Zendesk Tutorial | Chatbot Setup & Flowbuilder 1 year ago
    🚨🤖New: Zendesk Tutorial | Chatbot Setup & Flowbuilder
    Опубликовано: 1 year ago
    7957
  • How to use Microsoft Power BI - Tutorial for Beginners 4 years ago
    How to use Microsoft Power BI - Tutorial for Beginners
    Опубликовано: 4 years ago
    4391380
  • Арестович: Маск vs Трамп. Зарождение третьей силы. 13 hours ago
    Арестович: Маск vs Трамп. Зарождение третьей силы.
    Опубликовано: 13 hours ago
    259618

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5