• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Sustainable Growth vs. Scalable Growth скачать в хорошем качестве

Sustainable Growth vs. Scalable Growth 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Sustainable Growth vs. Scalable Growth
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Sustainable Growth vs. Scalable Growth в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Sustainable Growth vs. Scalable Growth или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Sustainable Growth vs. Scalable Growth в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Sustainable Growth vs. Scalable Growth

This is part of my RevCon session on sustainable vs. scalable growth. RevCon is an annual online conference whereas Revenue geeks meet up. Enjoy this video. ---first part In this part, I take you through the following: 1) Growth along an S-curve - We are all on the same journey, and we all go through approximately the same stages 2) The Metrics of importance in each stage are different - and they are mapped to changing problems in the market 3) We need a uniform data model that includes the recurring revenue part 4) Based on the uniform data model, we can establish a growth formula that we can use to perform different scenarios. ---second part When we run different scenarios, we historically see 3 growth opportunities: 1) More leads 2) Win more deals (or bigger deals) against the leads 3) Sell more to existing customers ---third part In this part, I demonstrate what we need to do in the existing market: Do more with less. And I show the practical impact of two elements that, when combined, cause a 25% increase in growth. 1) Impact of discount on win-rate 2) MArginal gain of a proper sales process on key skills That packed in this high energy pace - ENJOY! Jacco. - - - - Get more frameworks from WbD: https://winningbydesign.com/   / winningbydesign   Want to reach out? [email protected] - - - - About Winning By Design: We specialize in enabling teams to succeed with Remote Selling. Our roots come from advising and collaborating with high-growth startups and mid-market SaaS companies. We now help global enterprise organizations apply those best practices to achieve sustainable growth. Trusted by 500+ organizations around the world. [Video Title] [Video URL]    / winningbydesign  

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5