• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Why Does Everyone Love PDMs? скачать в хорошем качестве

Why Does Everyone Love PDMs? 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Why Does Everyone Love PDMs?
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Why Does Everyone Love PDMs? в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Why Does Everyone Love PDMs? или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Why Does Everyone Love PDMs? в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Why Does Everyone Love PDMs?

🚙 Building a fast car? Get $400 OFF the all-inclusive VIP online course package deal: https://hpcdmy.co/offery201 🛜 PDM Installation & Configuration course now 50% OFF. Enrol today: https://hpcdmy.co/offery201 A lesson on power distribution module (PDM) configuration. Power distribution modules are rapidly becoming a viable alternative to conventional fuses and relays when it comes to wiring the power distribution circuits in performance applications. In this webinar we’ll take a look at the ECU Master PMU 16 (Power Management Unit) and how we’ve integrated it and programmed it to work in our Toyota 86. In particular we’ll focus on the communication between the PMU16 and the rest of the MoTeC electronics fitted to the vehicle using CAN messaging. NOTE: A PDM, PMU and PDU are all the same thing with different names, much like how variable cam control is called something different by each different car manufacturer. Due to the current global situation we thought we'd help keep you guys out there entertained and release some of these otherwise paid access only webinars to you for FREE, to help pass the time. If you enjoyed this lesson and want more make sure you let us know via a thumbs up and comment below. 0:00 - Introduction 0:30 - What is a PMU and why do we want one? 5:15 - Cost 7:45 - Analogue inputs 8:40 - CAN bus inputs 9:00 - CAN based switch pads 12:20 - PMU software overview 14:35 - Logging 16:15 - Controlling current flow to devices 20:30 - Output monitoring 21:30 - Analog input monitoring 21:50 - Workflow 30:30 - CAN setup 33:30 - Wiper control 34:45 - Logging setup 35:35 - Built in gyrometer - automatic power shut off 36:35 - CAN keypad 37:50 - Questions ---------------------------------- 🧠 Want to watch over 290 members-only webinar on tuning, wiring, engine building, car setup, fabrication or data analysis topics? Sign up here for only $19 USD a month, start and stop at any time (unlike your gym membership!): https://hpcdmy.co/GoldMembership Check us out: https://hpcdmy.co/hpa Have a listen: https://hpcdmy.co/podcast Steal our wardrobe: https://hpcdmy.co/merchy ------------------------------------ WHAT IS A PDM? A power distribution module (PDM), power management unit (PMU) and power distribution unit (PDU) are all the same thing with different names, much like how variable cam control is called something different by each different car manufacturer. Over the last few years we’ve seen PDMs become more popular and more affordable which means we’re seeing them pop up in more and more cars running at the grass roots level. These units replace the conventional fuses and relays we need to control and protect the various electrical circuits on our car with solid state electronics to control current flow. This dramatically simplified the wiring installation and can also improve reliability. With a conventional fused circuit, if the current is excessive then the fuse will blow to protect the components and you need to stop and replace the fuse to get going again. With a PDM the fusing current can be adjusted in software and the unit will simply shut off the circuit if the fusing current is exceeded. The smart part however is that you can then configure the PDM to wait a specific amount of time before retrying the circuit that just failed. You can also set how many times the circuit will retry before failing permanently. This can often be enough to nurse a car with a failing electrical part back to the pits for repair. It’s also possible to log and display the current draw on each circuit so you can see exactly what’s going on with every part of the electrical system. At this point a PDM is still going to end up more expensive than using fuses and relays but when weighing up options most enthusiasts overlook the cost involved with mounting and wiring the relays and fuses. When you factor that in, upgrading to a PDM often isn’t going to cost substantially more and by the time you consider the advantages it can start to look pretty attractive. ------------------------------------ #highperformanceacademy #pdm #pmu #pdu #enginebuilding101 #dontletthesmokeout #wiring101 #powerdistribution #powermanagement #motorsports

Comments
  • Почему простые клавиатуры PDM меняют правила игры в электропроводке 3 года назад
    Почему простые клавиатуры PDM меняют правила игры в электропроводке
    Опубликовано: 3 года назад
  • Вам не нужна проводка уровня «PRO»... Нужна? 3 года назад
    Вам не нужна проводка уровня «PRO»... Нужна?
    Опубликовано: 3 года назад
  • The 5 дней назад
    The "Invisible" Technology Powering Motorsport
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Посмотрите это, прежде чем менять проводку в автомобиле 3 года назад
    Посмотрите это, прежде чем менять проводку в автомобиле
    Опубликовано: 3 года назад
  • Протестирована эффективность ABS в автоспорте | ПРАВДА 2 месяца назад
    Протестирована эффективность ABS в автоспорте | ПРАВДА
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Solder Vs Crimping | Why is Soldering So HATED In Motorsport Wiring? 5 лет назад
    Solder Vs Crimping | Why is Soldering So HATED In Motorsport Wiring?
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Основы работы с таблицей прицеливания Megasquirt AFR | Tuner Studio | Speeduino 3 года назад
    Основы работы с таблицей прицеливания Megasquirt AFR | Tuner Studio | Speeduino
    Опубликовано: 3 года назад
  • Subaru Impreza GC8 Gets Canbus Keypad 1 год назад
    Subaru Impreza GC8 Gets Canbus Keypad
    Опубликовано: 1 год назад
  • Автономная переделка ABS за 1000 долларов [#UPDATE 310] 3 года назад
    Автономная переделка ABS за 1000 долларов [#UPDATE 310]
    Опубликовано: 3 года назад
  • Do you need a PD16? - Fuel Injected Turbo Classic Mini 3 года назад
    Do you need a PD16? - Fuel Injected Turbo Classic Mini
    Опубликовано: 3 года назад
  • Гениальные методы турботюнинга, которые меняют производительность 8 дней назад
    Гениальные методы турботюнинга, которые меняют производительность
    Опубликовано: 8 дней назад
  • How to install a MoTeC PDM into a R35 Nissan GT-R 6 лет назад
    How to install a MoTeC PDM into a R35 Nissan GT-R
    Опубликовано: 6 лет назад
  • BUILDING A MAP FROM THE BEGINNING WITH ECUMASTER EMU part 1 4 года назад
    BUILDING A MAP FROM THE BEGINNING WITH ECUMASTER EMU part 1
    Опубликовано: 4 года назад
  • IGN1A ignition coil wiring for max performance. 2 года назад
    IGN1A ignition coil wiring for max performance.
    Опубликовано: 2 года назад
  • Как СОВЕТСКИЙ реактивный лайнер смог покорить ВЕСЬ МИР? | ИЛ-62 5 дней назад
    Как СОВЕТСКИЙ реактивный лайнер смог покорить ВЕСЬ МИР? | ИЛ-62
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Что такое PDM? Стоит ли его покупать? Дорого ли он стоит? 3 года назад
    Что такое PDM? Стоит ли его покупать? Дорого ли он стоит?
    Опубликовано: 3 года назад
  • How To Wire a PDM to a Fueltech ecu (Hardwire Electronics PDM + FT450 FT550 FT600 FT700 FT700+) 3 года назад
    How To Wire a PDM to a Fueltech ecu (Hardwire Electronics PDM + FT450 FT550 FT600 FT700 FT700+)
    Опубликовано: 3 года назад
  • Better Than OEM? | Why Do We Boot Transitions For Motorsport Wiring? 4 года назад
    Better Than OEM? | Why Do We Boot Transitions For Motorsport Wiring?
    Опубликовано: 4 года назад
  • All you need to know about Nexus R3  | PRODUCT OVERVIEW 2 года назад
    All you need to know about Nexus R3 | PRODUCT OVERVIEW
    Опубликовано: 2 года назад
  • Как строили корабли для мирового господства 10 дней назад
    Как строили корабли для мирового господства
    Опубликовано: 10 дней назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5