• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

C64 'self-programmed' game 'V. Space War' - showing the sourcecode (Basic V2) + game скачать в хорошем качестве

C64 'self-programmed' game 'V. Space War' - showing the sourcecode (Basic V2) + game 15 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
C64 'self-programmed' game 'V. Space War' - showing the sourcecode (Basic V2) + game
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: C64 'self-programmed' game 'V. Space War' - showing the sourcecode (Basic V2) + game в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно C64 'self-programmed' game 'V. Space War' - showing the sourcecode (Basic V2) + game или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон C64 'self-programmed' game 'V. Space War' - showing the sourcecode (Basic V2) + game в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



C64 'self-programmed' game 'V. Space War' - showing the sourcecode (Basic V2) + game

I placed all the ingame routines at the top of the list, so that the 'gosub' command will find/jump to the routines more quickly.. otherwise it would go through quite a lot of the list from line 1 onwards until it finds the aimed line (not 100% sure, but I guess it is like that). So what you see there at first are all the different procedures for the calculations that are done in the game at its certain points. On the DoReCo Party '22, because otherwise/elsewhere like at home you can not accumulate enough or at least not the same amount of motivation to do so../this kind of shit.. ;-), I did correct one or some commas, since I recognized before that some where missing, in the "Info"-text placed in the basic line numbers 563 to 703 at this video (activateable through the menue you can see @3:53 min. by clicking on "info"), changed the my initials-'group'-name "M.W. Soft presents" to an other/new invention of a group-name, and with a 'trick'* put some yellow beyond the red inverted character "results" from the results-screen to make that "results"-topic appear more outlined. To make the game ready for a release on csdb in some day, (besides the release in 2002 for the forum64 compo of course, which I think noone, exxcept me, still has kept all of its entires). Except for this few minor details, the programm and thus everything will stay 100% the same as in the version of 2003. Das mit dem Release zieht sich aber noch hin, denn eventuell strebe ich an, als weitere Altiernative (denn das àla 1982 herkömmmliche an Machart soll auch weiterhin bestehen bleiben) auch noch eine onefiler Version des Spiels, mittels dem exomizer-packer und eben "so 'n Kram," zu basteln. Ausserdem schwebt mir noch vor, einen selbstgemachten Titeltrack / Titel SID-Stück dafür zu kreieren und einzubauen. *It's just hires character mode (= only one color per char possible), no extended-color-hires-mode as used in H.E.R.O., so there's no other way to go for such an effect than via a 'trick' ;). I played it by myself controlling two joysticks at once, so the video sequence to show this/my little game looks not that spectacular and is a bit boring because of this. There was also planned a 'shooting-battle mode' beside this 'collecting-battle mode' and a single player mode too, but I never continued to (maybe expand this mode with some ideas) and begin to programm the other two mentioned modes. A previous version (with small 'bugs' and still without the 'Rocket-Man') made it onto the 2nd place of a little 'program(ming)-competition' that took place at the forum-64 in 2002 ;).

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5