• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Dream Bird 1956 Ford Thunderbird For Sale~Restored by Amos Minter ~$70k Nut and Bolt Restoration!! скачать в хорошем качестве

Dream Bird 1956 Ford Thunderbird For Sale~Restored by Amos Minter ~$70k Nut and Bolt Restoration!! 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Dream Bird 1956 Ford Thunderbird For Sale~Restored by Amos Minter ~$70k Nut and Bolt Restoration!!
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Dream Bird 1956 Ford Thunderbird For Sale~Restored by Amos Minter ~$70k Nut and Bolt Restoration!! в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Dream Bird 1956 Ford Thunderbird For Sale~Restored by Amos Minter ~$70k Nut and Bolt Restoration!! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Dream Bird 1956 Ford Thunderbird For Sale~Restored by Amos Minter ~$70k Nut and Bolt Restoration!! в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Dream Bird 1956 Ford Thunderbird For Sale~Restored by Amos Minter ~$70k Nut and Bolt Restoration!!

1956 Ford Thunderbird For Sale Restored by Amos Minter $70k frame-off, nut and bolt restoration. Dream Bird. If you could dream of having your choice of Thunderbirds, here's my take: Choose a 1956, because it retains the purity of the 1955 original design and adds several significant safety and convenience features. Besides the vent window wings, safety door locks and deep dish steering wheel, the 1956 model incorporates the integrated Continental Kit which frees up truck space and adds a unique styling flair that is the essence of the Fifty's. The accessory add-on continental kits of the 1955 and 1957 models look just that, added on. Now, what would be the ideal drive train? Well, that depends on your driving habits. The Ford- o-Matic was by far the most preferred, probably by more than 9-to-1. The 3-speed stick was a primitive affair, with no synchro's in 1st gear, making it a bear to drive for anyone without considerable experience with a standard shift. Now, what's the best color for a 1956 T-Bird? Of course, that's a matter of personal taste, but the today many T-Bird aficionados prefer Sage Green, because it is unusual, and yet best captures the style and spirit of the baby Bird. It is an iconic Fifty's shade, but contemporary enough to look very cool today. (Naturally, a Green and White interior best complements this striking color scheme, especially when the car is capped off with a white convertible top and a white hard top.) Next comes the question of tops. The baby birds were furnished either with a soft top, a hardtop or both. The soft top is a given; you can't have a convertible without one. But the hardtop transforms the car into a closed coupe, which makes it far more usable in the winter months. No wonder the price guides add a significant bump for a car equipped with both tops. By the way, in the 56 Ford added the porthole to the hardtop, another 50's iconic styling touch. Ford also offered the hard tops in contrasting colors, usually white, which great adds to the car's rich look. There are 2 other appearance options that can "make" a car: wheels and tires. Wide white walls are a must, Next, are the wheels. This car is equipped with 5 correct chrome wire wheel hubcaps, which, again, in my opinion, "light up" the car. Now let's talk about options. This is a "loaded" car, with every factory option except power windows, which often are more trouble than they're worth. (You can easily reach across the seat to open the passenger window.) There's Power Brakes, Power Steering, Town & Country Radio, Power Seats, Ford-O-Matic automatic transmission, 3 (three) Tops (including a matching Sage Green Tonneau cover which closes the cockpit quickly without the need to erect the top), Chrome Wire Wheel Ford Hubcaps, wide whitewall tires (5), Engine Dress-up Kit (with chrome air cleaner and polished, fined valve covers), and, best of all, period correct Air Conditioning! Nice as the car sounds on paper, the single most important criterion in selecting any collector car is condition. This Bird has received an expert frame off, nut and bolt restoration from Amos Minter, renowned T- Bird restorer and expert. Amos does cars for many budgets; this one cost $66,500 with receipts to prove it. This means that this car is at the high range of his work, with every single part down to the last nut, bolt and screw addressed in the restoration. Everything. The exterior, interior, engine compartment, trunk and undercarriage look factory fresh, correct and flawless. The drivetrain has been completely rebuilt, which includes engine and transmission, as well as suspension components, brakes, lines, you name it. The paint on the car is over five years old and shows no signs of deterioration or defects, which is preferable to buying a fresh paint job where hidden defects may appear after you own the car. Of course, everything here is IMHO, (in my humble opinion), but if you share my reasoning, this is the one of the best T-Birds you will find. I hadn't seen one exactly like it is over 25 years of collecting, which is why I bought it. Now it's your turn.

Comments
  • 1956 Ford Thunderbird 312 Engine with Both Tops FOR SALE 2 года назад
    1956 Ford Thunderbird 312 Engine with Both Tops FOR SALE
    Опубликовано: 2 года назад
  • Москва согласилась на капитуляцию? / Кремль внезапно предлагает подписать договор 4 часа назад
    Москва согласилась на капитуляцию? / Кремль внезапно предлагает подписать договор
    Опубликовано: 4 часа назад
  • 1956 Ford Thunderbird: Start Up, Test Drive & In Depth Review 2 года назад
    1956 Ford Thunderbird: Start Up, Test Drive & In Depth Review
    Опубликовано: 2 года назад
  • 1956 Ford Thunderbird for Sale: From Fire to Fantastic 11 лет назад
    1956 Ford Thunderbird for Sale: From Fire to Fantastic
    Опубликовано: 11 лет назад
  • 1956 Ford Thunderbird 1 год назад
    1956 Ford Thunderbird
    Опубликовано: 1 год назад
  • 2021 Mecum INDY 2021 Ford Thunderbird Auctions 1955-1956-1957 4 года назад
    2021 Mecum INDY 2021 Ford Thunderbird Auctions 1955-1956-1957
    Опубликовано: 4 года назад
  • Продается Ford Thunderbird 1957 года с редкой 3-ступенчатой ​​механической коробкой передач и зав... 3 года назад
    Продается Ford Thunderbird 1957 года с редкой 3-ступенчатой ​​механической коробкой передач и зав...
    Опубликовано: 3 года назад
  • 1957 Thunderbird by Amos Minter sells for $142,500 at the Barrett Jackson Auction in Scottsdale. 6 лет назад
    1957 Thunderbird by Amos Minter sells for $142,500 at the Barrett Jackson Auction in Scottsdale.
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Стальные колёса вместо гусениц: безумный эксперимент французов, который сработал | Panhard EBR 1 день назад
    Стальные колёса вместо гусениц: безумный эксперимент французов, который сработал | Panhard EBR
    Опубликовано: 1 день назад
  • 1957 Ford Thunderbird in Flame Red & Ride on My Car Story with Lou Costabile 1 год назад
    1957 Ford Thunderbird in Flame Red & Ride on My Car Story with Lou Costabile
    Опубликовано: 1 год назад
  • 1956 Ford Thunderbird Roadster Soft & Hard Top 10 лет назад
    1956 Ford Thunderbird Roadster Soft & Hard Top
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Giving a 1956 Ford Thunderbird A New Lease On Life...First DRIVE In YEARS! 2 года назад
    Giving a 1956 Ford Thunderbird A New Lease On Life...First DRIVE In YEARS!
    Опубликовано: 2 года назад
  • ⚡️ Удар по скоплению войск || Путин заявил о шоке 4 часа назад
    ⚡️ Удар по скоплению войск || Путин заявил о шоке
    Опубликовано: 4 часа назад
  • Почему Азовское море — самое опасное в мире 3 дня назад
    Почему Азовское море — самое опасное в мире
    Опубликовано: 3 дня назад
  • 1956 Ford Thunderbird T Bird Convertible in Tan 312 Engine & Ride on My Car Story with Lou Costabile 4 года назад
    1956 Ford Thunderbird T Bird Convertible in Tan 312 Engine & Ride on My Car Story with Lou Costabile
    Опубликовано: 4 года назад
  • Restoring a 1960's 'Giordani Studebaker' Pedal Car | The Ultimate Christmas Gift for my son! 3 дня назад
    Restoring a 1960's 'Giordani Studebaker' Pedal Car | The Ultimate Christmas Gift for my son!
    Опубликовано: 3 дня назад
  • 1956 Ford Thunderbird Test Drive (V21450) 1 год назад
    1956 Ford Thunderbird Test Drive (V21450)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Сергей Михеев 22.12.2025 - Оказывается, всё готово . Кедми . Хазин . Евстафьев согласны 22 часа назад
    Сергей Михеев 22.12.2025 - Оказывается, всё готово . Кедми . Хазин . Евстафьев согласны
    Опубликовано: 22 часа назад
  • 2nd, 3rd, & 4th Gen Thunderbird: More Popular than the 1st Gen? 1 год назад
    2nd, 3rd, & 4th Gen Thunderbird: More Popular than the 1st Gen?
    Опубликовано: 1 год назад
  • Почему рухнул СССР и при чем здесь детская песня⁠ 3 дня назад
    Почему рухнул СССР и при чем здесь детская песня⁠
    Опубликовано: 3 дня назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5