• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Three Acts Of Creating A World-Class Product Experience скачать в хорошем качестве

The Three Acts Of Creating A World-Class Product Experience 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Three Acts Of Creating A World-Class Product Experience
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Three Acts Of Creating A World-Class Product Experience в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Three Acts Of Creating A World-Class Product Experience или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Three Acts Of Creating A World-Class Product Experience в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Three Acts Of Creating A World-Class Product Experience

In this video I’ll be sharing the framework I use when designing a product experience. I'll share how Starbucks, Apple and Harry's approached experience in their products — from fun to boring AF. Whether you sell physical products, services or digital products, your goal should not be to only sell products but to create an experience for your customers. ✍🏻 Article: littlemight.com/articles/product-experience 1. VISCERAL STAGE Allure of form/color/texture User experience Website design & imagery 2. BEHAVIORAL Action taken Ease of use Support 3. REFLECTIVE Memory of experience Emotional associations Self expression Some questions you should ask: How can you build anticipation before your product arrives? How do you want the person to feel buying/opening it? How do you create a memorable experience to remember? For example I know a company that uses a flower scent so when you open it it engages your senses even further. Can you tell a story through the packaging? What does success look like with your product and how can you ensure that happens What are fun ways to drive engagement? SUBSCRIBE HERE: https://www.youtube.com/littlemight?s... SAY HI: 🐦 Twitter   / cathrynlavery   📸 Instagram   / cathryn.lavery   ABOUT ME: My name is Cathryn Lavery, I'm a designer & entrepreneur living in Austin, TX. I am CEO and founder of BestSelf.co (www.BestSelf.co) and I share behind-the-scenes & business knowledge on LittleMight.com (www.LittleMight.com). MY STUFF: ✍🏻 My blog: littlemight.com 📩 Newsletter: littlemight.com/newsletter ⭐️ My company: bestself.co TIMESTAMPS: 00:00 Intro 04:13 Then there’s Apple 06:27 The 3 Acts of Product Experience 06:38 ACT I - Visceral 07:12 ACT II - Behavioral 07:46 ACT III - Reflective

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5