• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Customer Journey Design by unipro solutions скачать в хорошем качестве

Customer Journey Design by unipro solutions 2 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Customer Journey Design by unipro solutions
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Customer Journey Design by unipro solutions в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Customer Journey Design by unipro solutions или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Customer Journey Design by unipro solutions в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Customer Journey Design by unipro solutions

Why does the customer journey needs to be a leadership topic? Customer Journey Design isn’t just a process—it’s a leadership mission. Companies don’t grow by pushing products; they grow by helping customers make meaningful progress in life or at work. That’s why journey design must be treated as an enabling function across the entire organization. When every department—product, marketing, sales, service—aligns to support customers emotionally and functionally at each step of their journey, the result is not just better experiences, but better business. More conversions. More loyalty. More lifetime value. But this requires a mindset shift: from selling to serving progress. Leaders must own this mission, orchestrate it, and embed it into the company’s DNA—because only then does customer success become company success. In this video we demonstrate a whole new approach to Customer Journey Design by explaining our Customer Progress Design framework. Get ready for a new way to think about customer journey management. Content Issues with Customer Journey Management today (00:01:41) The Case for Customer Journey Design (00:02:37) Ways to support the customer journey - in general (00:03:58) What data is helpful to better support the customer journey? (00:04:16) The 12 elements for a holistic view of customer progress (00:05:46) Ways to support the customer journey - specific possibilities (00:06:44) Using data to optimize the customer journey (00:08:08) Example of optimizing a cargo bike customer journey (00:08:53) Your greatest opportunity (00:12:24) unipro solutions (00:13:12) https://unipro-solutions.com

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5